تعداد بازدید: ۳۸۲۴
کد خبر: ۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ - 2016 17 July
جسد حلق‌آویز یک مرد شنبه این هفته در انجیرستانهای نی‌ریز پیدا شد.

حسین قانع: بنا بر اعلام دکتر محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی‌ریز، ساعت 22 روز شنبه 26 تیرماه خبر پیدا شدن یک جسد حلق‌آویز در انجیرستانهای بالاتر از دانشگاه آزاد به اورژانس  115 اطلاع داده می‌شود. همزمان با حضور اورژانس، نیروی انتظامی شهرستان نیز در محل حضور می‌یابد. با معاینه جسد مشخص می‌شود این مرد 40 ساله حدود 2 ساعت پیش  فوت نموده است.

در ساعت 23 قاضی کشیک در محل حاضر شده و پس از بازبینی صحنه و همچنین اقدامات فنی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی،  متوفی  تحویل سردخانه می‌گردد.

امروز یکشنبه 27 تیرماه پس از معاینه جسد توسط پزشکی قانونی  و همچنین با تحقیقات صورت گرفته  توسط کارآگاهان پلیس از نزدیکان  وی، مشخص شد این مرد 40 ساله  به دلیل افسردگی  شدید خودکشی کرده است.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
متاسفانه به جای این که این سایت بازتاب دهنده قابلیتهای نی ریز در زمینه های مختلف باشد بازتاب دهنده قتل و درگیری و تصادف در نی‌ریز است فقط به سه خبر اصلی که در سایت پشت سر هم قرار گرفته توجه کنید... جذب مخاطب با درج چنین اخباری و با چنین هدفی کار صحیحی نیست، سعی کنید روحیه امید وخود باوری را درمردم بالا ببرید و چهره شهرستان را این گونه در انظار عمومی تخریب نکنید
مدیر پایگاه وظیفه هر رسانه‌ای انعکاس اخبار مختلف است اما به طور معمول خبرهای اداری و تحقیقی در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس و سایت آن درج می‌شود. پایگاه‌های خبری وظیفه انعکاس اخبار آنلاین و فوری را دارند که معمولاً اخبار حوادث به جهت اهمیت آن برای افکار عمومی باید بطور لحظه‌ای درج شود. در عین حال با نگاهی به فهرست اخبار و مطالب درج شده در سایت می‌بینید که اخبار استخدامی، اطلاعیه‌های مهم، بازدیدها و اخبار کشوری نیز درج شده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
منتقد گرامی متاسفانه اینها واقعیتهای جامعه ی ماست گیرم سرمان را مثل کبک زیر برف کنیم آیا کار درست می شود ؟این که صورت مسآله را پاک کنیم مسآله حل نمی شود .شاید با انتشار این اخبار کمی مسئولین به فکر چاره بیفتند.البته شاید.
زیتون
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
سلام خوب سایتی و دمودستگاهی راه انداختین نه خوبه دمتون گرم
محفوظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
تشکر از دست اندرکاران عصر نی ریز . صورت مسئله را پاک نکنیم به فکر چاره باشیم . این که مردم از چیزی خبر نداشته باشند مشکلی حل نمیشود . میتوان در آرامش و نبود بحران در جامعه فرهنگ سازی کرد .
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها