تعداد بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 13 April

راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: ۱۸۰۸، ۸۰۰، ۹۱۷، ۰
دفتر: ۰۹۰۳، ۵۳۸۳ - ۰۷۱
رایانامه (ایمیل):neyrizanfars@gmail.com

شهرداری نی‌ریز
۱- لطفاً پارک کنار قلعه spr را به وسایل بازی کودکان مجهز کنید.
۲- با توجه به این که شورای ترافیک نصب سرعتکاه را برای خیابان اصلی شهرک امیر‌کبیر مصوب کرده و به واحد عمران ابلاغ شده، چند سرعتکاه در خیابان اصلی شهرک نصب کنید.
۳- چرا پروژکتور پارک کنار مدرسه خوارزمی را روشن نمی‌کنید؟ این قدر سخت و پر هزینه است؟

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
۱- بوستان spr یک محوطه تاریخی است و طبعاً استاندارد‌های این گونه اماکن با سایر پارک‌های عادی شهر متفاوت است و قرار نیست در این محوطه‌ها مجموعه بازی کودکان نصب شود. برای تشریح بیشتر موضوع، پیشنهاد می‌شود به محوطه عمومی اطراف مجموعه تاریخی ارگ کریم‌خان شیراز توجه کنید.
۲- نصب سرعتکاه، در برنامه آتی شهرداری در مسیر یادشده است.
۳- تأسیسات روشنایی پارک چک و در صورت خاموشی اصلاح می‌شود.
-----------//-----------

نماینده مجلس  - راهداری و حمل و نقل جاده‌ای
در اوج روز‌های انتخابات همه دستگاه‌های راهسازی، آسفالت و... را در جاده دربیدو قرار دادید و در پیج خودتان هم تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه کردید. اما حالا آن را نصفه نیمه به امان خدا رها کرده‌اید؟

پاسخ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:
با سلام و احترام، آسفالت راه روستایی دربیدو هیچ ربطی به انتخابات نداشت و قرارداد این پروژه از یکسال قبل منعقد شده بود. پیمانکار ابتدا زیرسازی را در اوایل سال ۱۴۰۲ انجام داد، ولی به علت عدم تخصیص قیر به سازمان راهداری از طرف پالایشگاه‌ها (این مشکل در کل کشور بود و منحصر به استان فارس یا این شهرستان هم نبود) پیمانکار موفق به انجام روکش نشد. ولی به محض تخصیص قیر، کار را انجام داد و ۵ کلیومتر اول را که در تعهد پیمانش بود، به اتمام رساند.

شایان ذکر است بودجه تخصیص داده شده تنها برای روکش ۵ کیلومتر ابتدایی بود و از ابتدا هم مشخص کردیم که در این پیمان فقط بودجه به اندازه ۵ کیلومتر داریم. ان‌شاءا... در سال جدید در صورت تخصیص بودجه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، ۴ کیلومتر باقیمانده نیز روکش خواهد شد.  
در ضمن زیر‌سازی ۴ کیلومتر دوم نیز در قالب ۲۵ درصد همین قرارداد به پیمانکار ابلاغ شد و خوشبختانه زیر‌سازی آماده است.
-----------//-----------

نماینده صدا و سیما
آنتن‌دهی تلویزیون‌ها بسیار بد و پر از پارازیت است. فکری برای کیفیت شبکه‌های تلویزیون کنید.

ما نشسّیم پای حرف دلتون

تصویر تصادف در چهارراه مسکن فرهنگیان، مربوط به انتقاد یک شهروند و درخواست از شورای ترافیک در همین صفحه است.

پاسخ نماینده صدا و سیما:
با سلام، با توجه به وجود ارتباطات رادیویی در نی‌ریز، مشکلی در آنتن‌دهی وجود ندارد. لطفاً آنتن، سیم و گیرنده خود را چک بفرمایید.
-----------//-----------

جهاد کشاورزی
لطفاً به آقای عنایت‌الهی بگویید چه ساعتی اقلام تنظیم بازار را توزیع می‌کنند؟ خیلی‌ها می‌گویند هر زمان رفتیم، پاسخ دادند الان تمام شده و فقط شکر با قیمت آزاد داریم.  
به ایشان بگویید به طور ناشناس مراجعه کنند تا متوجه شوند که این اقلام به همه تعلق نمی‌گیرد.

پاسخ جهاد کشاورزی:
با سلام، در گروه‌های فضای مجازی اطلاع‌رسانی و توسط بازرسان اصناف و بازرسی بسیج، بر نحوه توزیع نظارت می‌شود. اگر موردی هم از تخلف در هر کدام از فروشگاه‌ها دیده شد، اطلاع دهید تا برخورد شود.
-----------//-----------

آموزش و پرورش
دو سال است که هزینه زیادی برای ناهار روز معلم از .. دریافت می‌کنید. خواهش می‌کنیم دیگر امسال این هزینه را از .. نگیرید؛ چون خیلی از معلم‌ها ناراضی بودند و برای ناهار نرفتند. لطفاً کوپن‌های .. را برای چیز‌های دیگر خرج کنید که ارزش داشته باشد.
-----------//-----------

فرمانداری
جناب آقای فرماندار! علت این که هیچ کدام از  بانک‌های نی‌ریز وام ازدواج  پرداخت نمی‌کنند،  چیست؟
-----------//-----------

شورای ترافیک
تصادفات پی در پی زیادی در چهار‌راه فرهنگیان B اتفاق می‌افتد. من شخصاً چندین بار به هفته‌نامه پیام دادم و چاپ شدکه فکری به حال این چهار‌راه خطر‌ساز کنند. اما متأسفانه تا زمانی که کشته ندهد، مسئولان شهر فکری به حال مردم نمی‌کنند.
-----------//-----------

منابع آب
در مورد رودخانه بِشر، بیشترین آسیب جاده‌کشی به چشمه قمپ پلنگان وارد می‌شود؛ چون تمامی گل و لای و سنگریزه که توسط راهسازان وارد بستر رودخانه شده، چشمه را پر کرده است.
من شخصاً به اداره منابع آب مراجعه کردم. رئیس محکم از راهسازی دفاع می‌کرد و می‌گفت هیچ مشکلی برای آب‌های زیرزمینی به وجود نمی‌آید؛ در صورتی که الان چشمه کاملاً از سنگ‌های ریز که باعث خشکیدن آن می‌شود، پر شده است.
ما باغداران پلنگان هم برای جلوگیری از این اتفاق تلاش کردیم؛ اما متأسفانه وقتی توجهی نشود، وضعیت همین است.
-----------//-----------

نی‌ریزان فارس
چرا کامنت‌ها را بسته‌اید و به مردم آزادی بیان نمی‌دهید؟ فکر می‌کنید اگر کامنت‌ها را ببندید، آتش  مردم را خاموش می‌کنید؟ در هیچ کجای ایران از این خبر‌ها نیست.

نی‌ریزان فارس: با سلام و احترام، فقط کامنت تبلیغات بسته است. اگر منظورتان مورد دیگری است، موضوع و تاریخ را از طریق کانال‌های بالای همین صفحه به ما اعلام بفرمایید.

ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- نماینده مجلس
- آموزش و پرورش
- فرمانداری
- شورای ترافیک
- منابع آب

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها