تعداد بازدید: ۱۷۸۱
کد خبر: ۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ - 2017 07 April
سخنگوی کمیسیون اصل نود:
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته بررسی نحوه اجرای طرح پزشک خانواده برای بررسی نواقص اجرای این طرح خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته بررسی نحوه اجرای طرح پزشک خانواده برای بررسی نواقص اجرای این طرح خبر داد.

بهرام پارسایی  اظهار کرد: در جلسه کمیسیون اصل نود، گزارش سفر اعضای کمیسیون به استان فارس درباره وضعیت بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین نحوه نگهداری و مراقبت از آثار میراث فرهنگی ارائه شد.

وی افزود: در بحث بهداشت و موضوع پزشک خانواده با توجه به مصوبه مجلس در برنامه ششم و با توجه به این که طبق تحقیقات نهادهای مربوطه ایرادات جدی به این کار وارد است، کمیته‌ای از کمیسیون اصل نود، وزارت بهداشت و نماینده‌ای از کمیسیون‌های بهداشت و اجتماعی تشکیل خواهد شد تا درباره اجرای طرح خانواده جمع‌بندی شود و این طرح با رفع نواقصی که در اجرای آن در استان‌های فارس و مازندران داشته و موجب نارضایتی عمومی شده، اجرایی شود.

پارسایی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با توجه به مشکلاتی در نحوه نگهداری از آثار فرهنگی و پتانسیل گردشگری در کشور که مغفول مانده، کمیسیون از یکی دو استان دارای پتانسیل گردشگری نیز بازدید کند و برای یافتن راهکارهایی در سطح ملی در جهت استفاده از توانمندی بخش گردشگری گزارشی را جمع‌بندی و به صحن علنی مجلس ارائه کند.

منبع: خبر جنوب
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها