تعداد بازدید: ۱۸۴۳
کد خبر: ۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 2017 31 March
فرمانده پلیس راه نی ریز از شهروندان و مسافران نوروزی خواست با توجه به سامانه بارشی که از شامگاه جمعه 11 فروردین مناطقی از فارس و احتمالاً نی ریز را در می گیرد با رعایت صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.
حسین قانع: فرمانده پلیس راه نی ریز از شهروندان خواست با توجه به بارندگیهای اعلام شده در دو روز آخر تعطیلات نوروزی، و حضور آنان در جاده های بیرون شهری با رعایت صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

وی افزود لازم است شهروندان که برای روز طبیعت(13 فروردین) به مناطقی در بیرون شهرها و تفرجگاهها می روند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرگرد محمد جواد جوانمردی  گفت: با توجه به بارندگی  در دو روز12 و 13 فروردین و همچنین کم عرض بودن مسیرها  درتفرجگاه های پلنگان، محدوده تارم و  بید بخون  و نیز دو طرفه بودن آنها  و امکان وقوع برخوردهای رخ به رخ، حتماً  رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی  را بنمایند و ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، رعایت فاصله طولی با دیگر خودروها در حین رانندگی و توجه به جلو به ایمنی  خود و دیگران در مسافرتها کمک کرده و موارد ایمنی را  به دقت رعایت کنند تا شاهد موارد خطرناک و صدمه و آسیب به خود و دیگران نباشند.

سرگرد جوانمردی همچنین تأکید کرد که در روزهای 12 و 13 فروردین گشتهای محسوس و نا محسوس پلیس راه نی ریز، مسیرهای برون شهری  را زیر نظر دارند و با رانندگان متخلف به شدت برخورد خواهند کرد.

وی در پایان بار دیگر ضمن تبریک سال نو از شهروندان خواست با رعایت نکات و مقررات ایمنی در حین رانندگی شادی را به  خود و دیگران هدیه کنند تا شاهد حوادث تاسف بار و غم انگیز نباشیم و دیر رسیدن را بهتر از هرگز نرسیدن بدانیم.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها