تعداد بازدید: ۲۲۶۲
کد خبر: ۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 2020 24 May
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز عید فطر با اشاره به موضوع انتصاب فرماندار جدید گفت: «یک دسته خاص نباید برای همه شهرستان و تعیین نماینده دولت تصمیم بگیرند.»
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز عید فطر که با حضور پرشور مردم نمازگزار برگزار شد، با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: «آنچه در این عید سعید فطر لازم است، این است که توبه کنیم. اما توبه‌ای که دیگر بر نگردیم و گرد گناه و معصیت نرویم. اهل استغفار باشید تا خداوند این بلایی را که گرفتار دنیا شده رفع کند و مردم ما در کمال امنیت و سلامت به زندگی خود ادامه دهند. در این شرایط، کسانی که قدرتمند و ثروتمندند، باید ایثار کنند تا با کمک آنها بینوایان به زندگی خود ادامه دهند.»

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: «بعضی‌ها خیال می‌کنند خودشان همه‌کاره شهرستان هستند. به مبادی عالیه پیغام می‌دهند و ارتباط برقرار می‌کنند. من این نکته را به اولیاء امور و حتی استاندار اعلام می‌کنم که حواسشان جمع باشد، برای تعیین کسی که می‌خواهد نماینده دولت باشد، با مردم و بزرگان شهر و همه طبقات تماس بگیرند و مشورت کنند و شخص شایسته‌ای که بتواند شهرستان را اداره و مشکلات و عقب ماندگی‌ها را برطرف کند، با مشورت بزرگان انتخاب کنند.»

ایشان گفت: «برخی فکر می‌کنند یکه‌تازند و هر کاری خواستند می‌توانند انجام دهند؛ نه این گونه نیست. مردم مسلمان حواسشان جمع است. باید کسی بیاید که خدمتگزار جامعه باشد. گرچه تماسی با آقایان ندارم؛ ولی آنها خودشان فکر و حواسشان را جمع کنند. یک دسته خاص برای همه شهرستان تصمیم نگیرند. اگر چه شهرستان ما را کوچک و تجزیه کردند، ولی با عین حال شهرستان ما بزرگ و وسیع است و سابقه تاریخی دارد. باید به آن و مردمش توجه و با بزرگان شهرستان و افراد روشن و فهمیده مشورت و نظرخواهی کنند و کار صحیح و درست را انجام دهند.»

امام جمعه نی‌ریز به وضعیت دانشگاه آزاد نی‌ریز اشاره کرد و عنوان داشت: «شنیدم عده‌ای از کارکنان دانشگاه آزاد را می‌خواهند آواره کنند و به شهرهای دیگر بفرستند. کسانی که متصدی اینجا هستند غریبند و نمی‌دانند. سعی کنند کارمندان را آواره نکنند. سعی کنند دانشجویان زیاد شوند. 4 هزار نفر دانشجو تبدیل به 750 نفر شده است. اگر درست کار کنند و جوانها را جذب نمایند، تعداد دانشجویان ما باید بیش از این باشد. ما مرتب داریم تنزل پیدا می‌کنیم؛ چون افرادی که می آیند وارد نیستند و با مردم به درستی ارتباط برقرار نمی‌کنند. امید که مشکل حل شود و این افرادی که 15 یا 20 سال است کار کرده اند، به زحمت نیفتند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها