تعداد بازدید: ۱۸۳۶
کد خبر: ۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 2019 24 April
کاهش گلبول های قرمز در خون را کم خونی یا آنمی می گویند. در واقع هموگلوبین که حامل اکسیژن در خون است و باعث می شود اکسیژن به قسمت های مختلف بدن برود در خون کاهش پیدا کرده و باعث کم خونی می شود.

بهترین درمان برای کم خونی و آنمی چیست؟

کاهش گلبول های قرمز در خون را کم خونی یا آنمی می گویند. در واقع هموگلوبین که حامل اکسیژن در خون است و باعث می شود اکسیژن به قسمت های مختلف بدن برود در خون کاهش پیدا کرده و باعث کم خونی می شود.

 

علل کم خونی یا آنمی چیست؟

 

کم خونی به دلایل مختلفی بروز می کند. و به سه دلیل کلی اتفاق می افتد:

·        کم خونی بر اثر خونریزی زیاد

·        کم خونی ناشی از کاهش تولید گلبول های قرمز

·        کم خونی ناشی از تخریب گلبول های قرمز

اولین دسته از کم خونی معمولا به دلیل بیماری های مختلف و خونریزی هایی در اثر مشکلات گوارشی،هموروئید،گاستریت و سرطان و یا استفاده از دارو های مختلف اتفاق می افتد.

دومین دسته از کم خونی ها دارای انواع گوناگونی هستند که به شرح زیر است:

·        کم خونی داسی شکل: این نوع کم خونی ارثی است و در اثر تغییر شکل سلول های خونی اتفاق می افتد.

·        کم خونی سیدروبلاستیک: به صورت ارثی یا اکتسابی بروز می کند و به دلیل عدم ناتوانی در ذخایر آهن است.

·        کم خونی دیس ارتروپوئیتیک مادر زادی: این نوع کم خونی بر اثر کاهش سلول های خونی سالم در فرد اتفاق می افتد و شامل سه نوع است:

 

1.     کم خونی دیاموند-بلکفان: به علت نا توانی مغز استخوان در ساخت سلول های خونی بروز می کند.

2.     کم خونی مگالوبلاستیک: در اثر تولید سلول های خونی بزرگ ایجاد می شود.

3.     کم خونی فانکونی: در اثر کاهش سلول های خونی اتفاق افتاده و نوعی کم خونی ارثی است.



راهکار های درمان کم خونی و آنمی

 

برای درمان کم خونی راهکار های زیادی وجود دارد. مهم ترین مسئله در درمان کم خونی استفاده از ویتامین بی 12 و فولیک اسید است. همچنین باید از منابع غنی از پروتئین استفاده شود. تغذیه نقش بسیار مهمی در بهبود کم خونی دارد. توصیه می شود برای درمان کم خونی دارو های گیاهی را جایگزین دارو های شیمیایی کنید. چرا که عوارض کم تری داشته و بهبودی سریع تری اتفاق می افتد. اما بهترین درمان برای کم خونی چیست؟

بهبود کم خونی با محصولات فوراور ایران

 

فوراور ایران از بزرگ ترین تولید کننده های محصولات ارگانیک و گیاهی بوده و دارای بهترین محصولات برای بهبود بیماری های مختلف و کم خونی است. امروزه بیشتر پزشکان استفاده از دارو های گیاهی را به جای استفاده از دارو های شیمیایی توصیه می کنند. چرا که خواص دارو های گیاهی بسیار زیاد بوده و از طرفی عوارضی نخواهند داشت.



محصولات بهبود کم خونی فوراور ایران

 

ü     لایت اولترا فوراور ایران: این محصول ترکیب شکلات  و وانیل بوده و شامل تمامی اسید آمینه های ضروری است. نکته ی مهم در مورد این محصول وجود آهن فراوان برای بهبود کم خونی است.

ü     گرده ی زنبور عسل فوراور ایران: عسل این خوراکی هزار درمان بر هر دردی دواست. محصول بی پولن فوراور از طریق تولید هموگلوبین کمک به خونسازی بهتر در بدن کرده و علاوه بر آن در بهبود مشکلات گوارشی و گردش خون بسیار تاثیر گذار است.

ü     ویتامین بی 12 و فولیک اسید فورارو ایران : این محصول معروف به بی پلاس حاوی فولیک اسید و بی 12 دو ماده ی مغذی قوی در خون سازی است.

ü     ابسوربنت ویتامین سی فورارو : ویتامین سی در بدن کمک به جذب بهتر آهن می کند. همچنین این محصول یک آنتی اکسیدان قوی بوده و باعث بالا رفتن میزان سلول های خونی می شود.

ü     نوشیدنی خالص آلوئه ورا: این نوشیدنی در هر دردی دواست و یک محصول عالی برای بهبود بیماری هاست.

ü     مکمل سبزیجات فوراور ایران: سبزیجات حاوی مقدار زیادی آهن هستند که در بهبود کم خونی نقش زیادی دارند. این محصول نیز حاوی کلروفیل است که نقشی مشابه هموگلوبین در خون داشته و موجب بهبود کم خونی می شود.

ü     فوراور نیچرمین: یک مکمل عالی حاوی مواد معدنی است. می دانید که مواد معدنی نظیر آهن،منیزیم و مس نقش مهمی در افزایش سطح خون دارند. این محصول نیز حاوی مواد معدنی بوده و در بهبود کم خونی فوق العاده است.

البته برای اطلاع از قیمت این محصولات میتوانید به وبسایت نماینده فوراور تهران مراجعه کنید.

روی لینک زیر کلیک کنید

 قیمت محصولات forever



گزارش آگهی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها