تعداد بازدید: ۲۶۹۹
کد خبر: ۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵ - 2019 17 March
نوروز ١٣٩٨
سیمای جمهوری اسلامی ایران با سریال‌های ناشناخته و برنامه‌های تفریحی شناخته شده نوروز باستانی را جشن می‌گیرد.

شبکه یک: «نون. خ»
مجموعه تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی با بازی سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه‌منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی و نعیمه نظام‌دوست در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال‌های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش‌نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته که اغلب از جمله سریال‌های پربیننده سیما بوده‌اند. 


در مورد داستان این سریال هیچ متنی منتشر نشده است.


شبکه دو: «بر سر دوراهی»
سریال ملو درام «بر سر دوراهی» حاصل همکاری مشترک حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است.


سریال بر سر دو راهی داستان عاشقانه پر فراز و نشیب زندگی حامد است كه به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر مسائل مالی، همه چیزش تغییر می‌كند. 


این سریال، بسیار پر قصه‌ است و تقریباً از بالاترین تا پایین‌ترین طبقات اجتماعی در جریان است.


در این سریال در كنار گودرزی، بازیگرانی همچون اسماعیل پوررضا، میترا حجار، مجید مشیری، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی‌نیا، عنایت بخشی و ... بازی می‌كنند. 
این سریال در ۱۵ قسمت تولید شده است.


شبکه سه: «مر قانون»
سریال تلویزیونی «مُرّ قانون» به کارگردانی مشترک محمد حسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.


این مجموعه تلویزیونی در ۱۵ قسمت و با بازی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی روی آنتن می‌رود.


در خلاصه داستان سریال مُر قانون که نوروز ٩٨ پخش خواهد شد آمده است که: شخصیت محوری این سریال فردی به نام «کمال شهری» است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه سریال از موضوعات روز جامعه است.


خندوانه و دورهمی
برنامه «دورهمی» از نوروز تا ماه رمضان روی آنتن می‌رود و برنامه «خندوانه» پس از ویژه‌برنامه عید بعد از ماه محرم و صفر مجدد به روی آنتن خواهد رفت.


در نوروز پنج روز «خندوانه» و دو روز نیز «دورهمی» به روی آنتن خواهد رفت. همچنین برنامه «عصر جدید» از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و در برنامه سال تحویل شبکه سوم مجری برنامه احسان علیخانی خواهد بود. 


١٤٠ فیلم سینمایی
۱۴۰ فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در نوروز ٩٨ پخش خواهد شد که فیلم‌های ایرانی مطرح سال ۹۶ و ۹۷ نمایش داده می‌شود.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها