تعداد بازدید: ۱۴۵۱
کد خبر: ۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ - 2018 09 December
بر اساس آمار شش ماهه ٩٧:
شهرداری‌های نی‌ریز شامل شهرهای نی‌ریز، آباده‌طشک، مشکان و قطرویه میزان تحقق بودجه را اعلام کردند که همگی با کسری بودجه روبرو هستند.

شهرداری نی‌ریز
شهردار نی‌ریز در این ارتباط گفت: بودجه تصویبی شهرداری نی‌ریز در سال‌جاری٢٠ میلیارد تومان بوده است و در آمار شش ماهه باید ۱۰ میلیارد تومان وصول می‌کردیم که ٧ میلیارد و ٧٨٠ میلیون تومان وصول شده است که با این شرایط ما با کسری ۲۲ درصدی بودجه روبرو هستیم.


حامد فرغت افزود: میزان کسری بودجه در سال گذشته برای همین بازه زمانی‌۴۰ درصد بوده است و امیدواریم تا پایان امسال با درصدی بالاتر از میانگین استانی‌سال را تمام کنیم.
وی در رابطه با صدور پروانه‌های ساختمانی‌در ۶ ماهه نخست امسال گفت: ١٤١ پروانه ساختمانی‌صادر کرده‌ایم که از این تعداد ١٣٦ پروانه مسکونی، ٤ تجاری و یک عدد صنعتی بوده است.
مساحت کل زمین‌هایی که برای آنها پروانه صادر شده است ٣١,٦٠٩ مترمربع بوده است.


در این ارتباط ٧١ درصد مساحت‌های واگذار شده مسکونی‌و ٢٩ درصد سایر کاربری‌ها بوده است و کمتر از ٢ درصد تجاری بوده که بسیار کم می‌باشد.
میزان صدور پروانه‌های ساختمانی‌در سال‌های گذشته به شرح زیر است: 


سال ٩٠: ٦٢١ پروانه، سال ٩١: ٣١٢ پروانه، سال ٩٢: ٣٣٣ پروانه، سال ٩٣: ٢١٨ پروانه، سال ٩٤: ٢٢٩ پروانه، سال ٩٥: ١٧١ پروانه، سال ٩٦: ٢٢٧ پروانه که٩١ پروانه در شش ماهه اول آن سال صادر شده بود.


شهردار نی‌ریز در پایان پیش‌بینی‌کرد که در سال ٩٧ رکورد صدور پروانه‌های ساختمانی‌نسبت به سال‌های قبل شکسته شود.

شهرداری آباده‌طشک
شهرداری آباده‌طشک برای سال ٩٧ بودجه ٢میلیارد و هفتصد میلیون تومانی‌را به تصویب رساند و میزان تحقق بودجه در شش ماه نخست امسال یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان (٤٤ درصد) بوده است این رقم با کسری ٥٦ درصدی روبرو می‌باشد.


بودجه کل سال ٩٦ این شهرداری ٢ میلیارد تومان بوده است.


اما در بحث صدور پروانه ساختمانی‌در ٦ ماهه اول سال ٩٧، ٤ پروانه مسکونی‌صادر شده است و در کل سال ٩٦، ١٧ پروانه مسکونی‌صادر شده است.

شهرداری مشکان
شهرداری مشکان سال ٩٧ را با بودجه ٢ میلیارد و ٥٠ میلیون تومانی‌آغاز کرده و در پایان شش ماهه نخست، ٥٥٠ میلیون تومان وصولی داشته است که رقم ٢٧ درصد را نشان می‌دهد و با کسری ٧٣ درصدی روبرو است.


بودجه شهرداری مشکان در سال ٩٦، ٢ میلیارد تومان بود.


اما در بحث صدور پروانه‌های ساختمانی‌در ٦ ماهه اول سال ٩٧: ٢٦ پروانه صادر شده است که ٢٥ پروانه مسکونی‌و یک تجاری بوده است.


این آمار برای کل سال ١٣٩٦، ٣٧ پروانه است که ٣٦ پروانه مسکونی‌و یک پروانه تجاری در آمار دیده می‌شود.

 

شهرداری قطرویه
شهرداری قطرویه در ابتدای امسال بودجه ٢ میلیارد تومانی‌را برای خود در نظر گرفت که در شش ماه نخست ٩٧ میزان تحقق بودجه رقم ٦٥٠ میلیون تومانی(٣٤ درصدی) را شاهد بوده است که با کسری ٦٦ درصدی دست و پنجه نرم می‌کند.


بودجه این شهرداری در سال ٩٦، یک میلیارد و ٦٣٠ میلیون تومان بوده است که به طور کامل محقق شده است.


اما در بحث صدور پروانه‌های ساختمانی‌این شهرداری در ٦ ماهه اول سال ٩٧ ، ٢٢ پروانه مسکونی‌و یک عدد تجاری صادر کرده است.


صدور پروانه ساختمانی‌در سال ٩٦، ٤٠ واحد مسکونی‌و یک واحد تجاری بوده است. 

تاب- شهردار آباده‌طشک

شمسی- شهردار مشکان

فرغت- شهردار نی‌ریز

همایون- شهردار قطرویه


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها