تعداد بازدید: ۱۷۱۴
کد خبر: ۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ - 2018 18 September
جلسه بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس با حضور فرماندار و مسئولان ادارات در محل فرمانداری نی ریز برگزارشد.
عسکر یاراحمدی، هورگان:‌ فرماندار نی‌ریز در این جلسه گفت: وقتی به ابعاد جنگ توجه کنید متوجه می‌شوید که در 8 سال، کشور با دست خالی فقط به پشتوانه خداوند، جوانان و ملتش توانست در مقابل رژیم بعثی عراق که از حمایت همه جانبه بسیاری از دولتها برخوردار بود، ایستادگی کند. 

محمدرضا امیری از مسئولان ادارات خواست تا تبلیغات محیطی در سطح شهر و فضای ادارات را در هفته دفاع مقدس انجام دهند. 

فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز و دبیر این جلسه گفت: دفاع مقدس یک مجموعه فرهنگی است که جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از آن، مشکلات کشور را حل کند. 

سرهنگ درستکار برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس را60 مورد عنوان کرد که مهمترین آنها صبحگاه مشترک نیروی‌های انتظامی، اداری و مردمی در مقابل مسجد جامع کبیر و رژه‌خودرویی ادارات در سطح شهر، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، یادواره شهدا دانش‌آموز و یادآواره شهدای روستای تل‌مهتابی، سرکشی به خانواده شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، اکران فیلم تنگه ابوقریب، و اردوی جهادی بسیج دانش‌آموزی می‌باشد. 

محمودی سرپرست شبکه بهداشت و درمان از حضور پزشکان در یک روز از هفته دفاع مقدس در روستای قلعه‌بهمن و ارائه خدمات رایگان توسط پزشکان خبر داد و گفت: در روز جمعه 6 مهرماه در محل مصلای نمازجمعه ایستگاه سلامت خواهیم داشت. 

قطبی کارشناس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیدار با 40 خانواده شهید ارتشی که با استان هماهنگی‌های اولیه انجام شده در هفته دفاع مقدس یا در تاریخ نزدیک به این هفته خبر داد. 

صداقت رئیس دانشگاه پیام‌نور نی‌ریز برنامه‌های ابن هفته دانشگاه را استقبال از دانشجویان تازه وارد، غبارروبی گلزارمطهر شهداء گمنام، گفتمان بررسی حمایت‌های جهانی در حمایت از رژیم عراق در جنگ تحمیلی و نمایشگاه عکس شهدا و نشست دانشگاهی «راهی که بود و راهی که هست» و مسابقه فرهنگی اعلام کرد. 

این جلسه صبح دوشنبه 26 شهریور برگزار شد. 



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها