تعداد بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۲۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ - 2024 04 May
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که همه دولتمردان باید برای حل مشکل معیشتی مردم همراه باشند، گفت: «یک عملیات صادق اقتصادی نیز در راه است.»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۴  اردی‌بهشت اظهار داشت: «بعد از عملیات وعده صادق، عملیات صادق در حوزه اقتصاد هم در راه است؛ لانه‌های فساد باید از بین برود و نظارت بر بازار نیز بیشتر شود.»

وی با تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین گفت: «برای سند تحول بنیادین زحمت‌ها کشیده شده و مقام معظم رهبری اصرار به اجرای آن داشتند؛ اما در برخی دولت‌ها این سند بایگانی شد. در دولت قبل، سند بیست سی تصویب و ابلاغ گردید که خوشبختانه جلوی آن گرفته شد.» 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه گفت: «دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای جنایات بیشتر هستند. از طرفی برنامه‌ای برای محاکمه نتانیاهو وجود دارد. با این جنایت‌ها و کودک‌کشی‌ها کار به جایی رسیده که جوانان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا با سلیقه‌ها و عقاید مختلف دست به تظاهرات می‌زنند و تاکنون بیش از هزار نفر دستگیر شده‌اند. دشمنان می‌دانند که موج بیداری آغاز شده و با این دستگیر کردن‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند.» /*

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها