تعداد بازدید: ۹۲
کد خبر: ۱۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۴ - 2024 27 March
سرپرست بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، از خدمت‌رسانی به بیش از ۵۶۰۰ مراجعه کننده، از ۲۸ اسفند تا ۶ فروردین خبر داد.
روابط عمومی: بیمارستان شهدای سلامت

دکتر سروش صدر افزود: این افراد به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۲۴۲ بیمار در بخش‌های مختلف بستری شده و مجموع خدمات ارائه شده به این  بیماران، بیش از ۹۵۰۰ مورد خدمت بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، ۳۴ عمل جراحی ارتوپد، زنان و زایمان و جراحی‌های عمومی در این مرکز درمانی انجام شده است.

سرپرست بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده مانند برگزاری جلسه با اورژانس پیش بیمارستانی، برگزاری جلسه و توافقات با بیمارستان شهرستان‌های استهبان و بختگان، آماده‌سازی استوک لوازم مصرفی بحران، چک و کالیبراسیون تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی، بررسی کمبود‌های دارویی و تأمین آن‌ها برای تعطیلات نوروزی و برنامه‌ریزی برای زمان‌بندی حضور متخصصان، اظهار داشت: برنامه متخصصان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در بازه زمانی نوروز، کمبود متخصص در بیمارستان مشاهده نشود. در همین راستا از ابتدای فعالیت ستاد نوروزی تاکنون، ۲۷ پزشک متخصص با تخصص‌های زنان و زایمان، داخلی، بیهوشی، جراحی عمومی، نوروسرجری، اطفال، قلب و عروق، طب اورژانس و ارتوپد و همچنین ۱۰ پزشک عمومی به صورت فعال، در بیمارستان شهدای سلامت و همچنین درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدا خدمت‌رسانی داشته‌اند و این روند ادامه دارد.

صدر افزود: ۱۲ پزشک عمومی و ۳۸ پزشک متخصص در رشته‌های تخصصی ارتوپد، زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، جراحی مغز و اعصاب، اعصاب و روان، چشم، کلیه و مجاری ادراری، بیهوشی، پاتولوژی، پوست و مو، گوش و حلق و بینی، قلب  و عروق، مغز و اعصاب، رادیولوژی و اطفال در این بیمارستان خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گفته سرپرست بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز، متوسط مراجعه ماهانه به این بیمارستان در سال گذشته، ۲۶ هزار نفر و متوسط مراجعه روزانه، ۸۷۰ نفر بوده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها