تعداد بازدید: ۳۳۲۱
کد خبر: ۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ - 2016 21 May
امام جمعه:
منتظران فرج باید عدالت اجتماعی را در جامعه حاکم و کاری کنند که تبعیض نباشد؛ این تبعیض با مزاج اسلام همخوانی ندارد.
عابد نعمتی: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، میلاد حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت و او را برقرار کننده عدل جهانی و حاکمیت اسلام دانست که پرچم اسلام را روی زمین به اهتزاز در می‌آورد و حکومت واحد جهانی تشکیل می‌دهد.

به گفته آیت‌ا... فقیه، منتظران فرج باید عدالت اجتماعی را در جامعه حاکم و کاری کنند که تبعیض نباشد و همه طبقات از نعمتها بهره ببرند.

ایشان افزود: «اما وضعیت امروز را ببینید که چقدر زیر خط فقر و حاشیه نشینند و چه تعداد از مردم بیکار و گرفتارند.  از آن طرف، عده زیادی از حقوقهای کلان و همه امکانات برخوردارند. این تبعیض با مزاج اسلام همخوانی ندارد. ما غنی و غنی‌تر را می‌پذیریم؛ اما فقر را نه.»
آیت‌ا... فقیه روز میلاد امام زمان را روز مستضعفان خواند؛ روز کسانی که به گفته وی در زندگی رنج می‌برند و اسلام باید به داد آنها برسد.

امام جمعه نی‌ریز همچنین سربازان گمنام امام زمان را کسانی دانست که جلوی عملی شدن نقشه دشمنان و ایجاد فساد در جامعه را می‌گیرند.

عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر ضمن اشاره به احتمال لغو سفر حج تمتع امسال، انجام آن را منوط به امضای تفاهم‌نامه دولت سعودی با جمهوری اسلامی ایران و قول تأمین امنیت زائران ایرانی دانست.

به گفته آیت‌ا... فقیه دولت سعودی با ما مخالف است و اگر امنیت نباشد، صلاح نیست مردم بروند، کشته شوند و ذلت بکشند.

امام جمعه نی‌ریز به سالگرد محاصره اقتصادی ایران از طرف دولت آمریکا در سال 1359 اشاره و تأکید نمود که ما با دشمن همکاری نخواهیم کرد.

به گفته ایشان تا زمانی که آمریکا حقوق حقه ما را رعایت نکند و احترام متقابل در کار نباشد، ایران اسلامی به هیچ وجه زیر بار آمریکا و ایادی آنها نخواهد رفت.

آیت‌ا... فقیه روز حمایت از خانواده زندانیان را گرامی داشت و از همگان خواست تا به آنها کمک دهند.

این خواسته امام جمعه نی‌ریز در حالی است که به گفته جلال زراعتی رئیس اداره زندان نی‌ریز، حدود 10 درصد از زندانیان نی‌ریز از نوع جرائم غیرعمد هستند. وی اما از دادن آمار تعداد زندانیان نی‌ریز و همچنین تعداد متأهلین آنها به دلایل امنیتی خودداری نمود.





کانال تلگرام هورگان

https://telegram.me/hourgan

کانال اینستاگرام هورگان



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها