تعداد بازدید: ۱۱۴۷
کد خبر: ۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ - 2020 19 September
حجت‌الاسلام رحمانی‌زاده در خطبه های نماز جمعه:
خطیب جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 28 شهریور، گرانی و تورم حاکم بر جامعه را نشانه بی مدیریتی دانست.
خطیب جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 28 شهریور، با انتقار شدید از وضعیت گرانی و تورم حاکم بر جامعه اظهار داشت: «این افسارگسیختگی در بازار نشانه بی مدیریتی است. مردم مستحق این گرفتاری‌ها نیستند که هر روز از خواب بیدار شوند و با این معضلات مواجه باشند. باید در بازار ثبات ایجاد شود.‌»

حجت‌الاسلام رضا رحمانی‌زاده چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: «نباید بگذاریم یاد روزهای بزرگ فراموش شود. یکی از وظایف ما زنده نگه داشتن یاد این ایام است؛ چون حماسه باوری و حماسه‌سازی می‌کند.  8 سال دفاع در راه آرمانها چیز کمی نیست. این دفاع پشتوانه اخلاقی و معنوی و سرمایه‌ای در دست ما است. معنویتی که جنگ در نظام ما تزریق کرد، قابل انکار نیست و سرمایه و الگویی شد برای آزادیخواهان عالم. این جنگ، یک گنج تمام نشدنی بود که جوهره وجودی ملت ایران را در دست گرفت. اگر امروز بحرانها را یکی پس از دیگری تحمل و از آن عبور می‌کنیم، به پشتوانه این جنگ است. »

رحمانی‌زاده با اشاره به شروع سال تحصیلی، عنوان داشت: «اخیراً رهبر انقلاب فرمودند که سند ۲۰۳۰ یک سند استعماری و بر اساس فرهنگ منحط غربی است. سازمان ملل و یونسکو می‌نشینند برای جاهای دیگر فرهنگ‌سازی و دیگران را به تبعیت از آن وادار می‌کنند؛ آن هم برای کشورهایی که خود فرهنگ غنی و اعتقاد قوی دارند. آنها می‌خواهند با این نفوذ نرم، رعیتی برای دشمن ایجاد کنند. جا دارد دلسوزان نظام و فرهنگیان عزیز حواسشان باشد تا در جهت اهداف دشمن گام برندارند.»

وی همچنین اهانت نشریه فرانسوی به قرآن و پیامبر اسلام را محکوم کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها