تعداد بازدید: ۲۴۸۶
کد خبر: ۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 2020 15 September
جهت نظارت و کنترل بر رعایت موارد بهداشتی در واحد های نانوایی شهرستان، طرح ضربتی بازدید از تمامی این واحد های صنفی آغاز شد.
به دنبال مصوبات نشست تخصصی شورای آرد و نان و شبکه بهداشت و درمان در خصوص نظارت و کنترل بر رعایت موارد بهداشتی در واحد های نانوایی شهرستان، طرح ضربتی بازدید از تمامی این واحد های صنفی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، مسئول بهداشت محیط این مرکز با اشاره به اینکه این طرح از روز گذشته آغاز گردیده و ادامه خواهد داشت گفت: کارشناسان بهداشت محیط در زمان اداری و خارج از وقت اداری نیز برنامه نظارت ضربتی را اجرا خواهند کرد.

مهندس « مختار محمودی » همچنین به تعطیلی دو واحد خبازی به طور موقت در شهرستان خبر داد و افزود: در این طرح تاکنون هفت نانوایی تذکر و اخطار کتبی گرفته اند که در ادامه این طرح نیز طی بازدید از تمامی این واحدهای صنفی، با دیگر نانوایی های متخلف برابر مقررات قانونی  برخورد خواهد شد.

وی ملزم نمودن متصدیان نانوایی به استفاده از ماسک ، دستکش، رعایت پروتکل های بهداشتی و مجزا بودن متصدی طبخ و توزیع و متصدی دریافت وجه از مشتری را از ضوابط این بازدید ها عنوان کرد.

او در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی واحدهای نانوایی شکایت خود را از طریق سامانه رایگان بهداشت محیط به شماره ۱۹۰ ثبت یا با شماره ۵۳۸۳۰۶۳۹ تماس حاصل نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها