تعداد بازدید: ۲۷۵۱
کد خبر: ۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ - 2020 14 September
جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان نی‌ریز ۲۴ شهریورماه در فرمانداری برگزار شد.
امید شهدان، هورگان: سرپرست فرمانداری نی‌ریز در این جلسه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و درخواست کرد هر کوچه یک حسینیه با نام و خاطره شهداء در محله‌ها با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

 مراد هدایت در ادامه خاطر نشان ساخت رسانه‌های رسمی شهرستان نسبت به زنده نگه‌داشتن ۸ سال دفاع مقدس اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را محکوم نمود و گفت: چهل سالگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در پیش داریم و این افتخاری برای مردم ایران است.

سرهنگ شعبانی‌نیا در ادامه، شعار هفته دفاع مقدس سال ۹۹ را «ما قوی هستیم» اعلام کرد و از برگزار نشدن رژه خودرویی‌‌ و نظامی دفاع مقدس در شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
وی همچنین خواست مستندی با عنوان نقش شهرستان نی‌ریز در جنگ حق علیه باطل تهیه گردد و از شبکه استانی فارس پخش شود.

دکتر آل‌داوود رئیس شبکه بهداشت با اعلام وضعیت خطرناک نی‌ریز که قرمز هشدار می‌باشد ضمن هشدار به شهروندان گفت: محققان در تأیید نهایی ساخت واکسن کرونا می‌باشند.

در ادامه عیسی برومند بخشدار قطرویه از افتتاح کتابخانه‌ شهر قطرویه با رعایت دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

ولی‌زاده مدیر آموزش و پروش نیز خبر از اجرای زنگ دفاع مقدس در مدارس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را داد و گفت: فضاسازی در برنامه شاد را خواهیم داشت.

سید رضا قطبی از ایجاد کانال «فاطمیون» در پیام‌رسان سروش و ارائه بسته‌های فرهنگی- مجازی در آن خبر داد و گفت: ۲ تن از شهدای گرانقدر در آرامگاه جنب گلخانه فخاری شهر نی‌ریز واقع شده‌اند که بهسازی محیط آن انجام شده است و تصاویر شهدا نصب می‌شود.

این مقام مسئول از اجرای کنگره شهدای سفید(حادثه منا) در شهرستان بختگان خبر داد.

دکتر شهباز صداقت رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد نی‌ریز از گلباران قبور شهدای گمنام، تجلیل از خانواده‌های شهدای دانشجو، جشنواره مجازی دلنوشته، اهدای تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی به صاحبان مقام و در صورت سفید شدن وضعیت نی‌ریز برگزاری کرسی آزاداندیشی با حضور دانشجویان را رسانه‌ای کرد.

رئیس ورزش و جوانان در ادامه جلسه گفت: چنانچه وضعیت کرونا نی‌ریز سفید شود مسابقات ورزشی به یاد شهدای دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌کنیم.

مهدی درویش‌زاده مدیر کمیته امداد، فضاسازی ادارات در هفته مقدس را خواستار شد و گفت: سخنان مقام معظم رهبری به صورت سامانه پیامکی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ارسال می‌گردد.

ایزدپناه معاون جهاد کشاورزی نی‌ریز هم گفت: فضاسازی واحدهای روستایی شهرستان و ارائه مطالب دفاع مقدس به فعالان کشاورزی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اسفندیاری رئیس اداره بهزیستی از تهیه استیکر در فضای مجازی با موضوع دفاع مقدس، خاطره‌نویسی سالمندان و بازدید از خانواده نیازمندان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

محمدرضا رجبی نماینده شهرداری نی‌ریز رونمایی از تابلوهای تصاویر شهدا از برنامه شهرداری در این هفته اعلام کرد.

سجاد شبان رئیس اوقاف از اهدای بسته‌ کمک معیشتی به افرادی که زیر پوشش هیچ نهادی نیستند خبر داد.

عبدالحسین برزگر رئیس فرهنگ و ارشاد از پخش کلیپ‌ و فایل‌های صوتی دفاع مقدس در فضای مجازی توسط خانه فرهنگ شهرستان خبر داد.

در پایان هم محمدرضا انصاری رئیس دادگستری نی‌ریز، میز خدمت را نعمتی برای مسئولان شمرد و خواست مدیران ادارات نسبت به خون مطهر شهدا احترام گذاشته و به مردم خدمت کنند.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها