تعداد بازدید: ۱۶۵۹
کد خبر: ۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 2020 07 August
مدیر کل هواشناسی فارس بهمراه بهنام مسئول هواشناسی نی ریزبا هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز پیرامون مسائل ساختمان جدید و توسعه هواشناسی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، مدیر کل هواشناسی فارس در این دیدار که در محل دفترفرماندار انجام شد، با تأکید بر حمایت از احداث پروژه ی هواشناسی  نی ریز گفت: ایستگاه هواشناسی نی ریز دارای کد بین المللی می باشد که این موضوع از لحاظ هواشناسی بسیار حائز اهمیت است و نی ریز را در جهان مطرح می کند.

وی در این دیدار با تأکید بر حمایت از احداث پروژه ی هواشناسی  نی ریزبا اشاره به اینکه: هواشناسی چالش‌های زیادی دارد خواستار رفع مسائل و مشکلات وهمراهی دستگاه‌های اجرایی شد.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات احداث ساختمان جدید ایستگاه هواشناسی  نی ریزدر الویت قرار گرفته وبا خرید و نصب دستگاههای پیشرفته به میزان 500میلیون تومان بزودی شاهد ارتقاء این ایستگاه باشیم .

وی  ابراز امیدواری نمود درصورتیکه مشکلات آب ،برق و گاز ساختمان جدید توسط ادارات ذیربط مرتفع شود انشا ا... در هفته دولت شاهد افتتاح آن خواهیم بود .

هدایت سرپرست فرمانداری نیزضمن تقدیر و تشکر از خدمات اداره هواشناسی ، به اهمیت پیش بینی های جوی هنگام بروز مخاطرات جوی و توصیه های هواشناسی در راستای تصمیم گیری مدیران وحفظ جان و مال مردم در بخش های مختلف تاکید نمود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات در راستای اطلاع رسانی خوب و بموقع هواشناسی نی ریزگفت: "با توجه به شرایط فعلی نیاز است با همت یکدیگر و با در نظرگرفتن تمهیدات لازم و مدنظر قرار دادن نقش اساسی و غیر قابل انکار هواشناسی در بیشتر فعالیتهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، برای توجه مضاعف به این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکنیم. 

 گفتنی است دراین جلسه که شهردار نی ریز، ومسئولین ادارات ثبت اسناد ، برق ،آب و گاز نیز حضور داشتند ، مسائل فی مابین شهرداری و اداره هواشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها