تعداد بازدید: ۱۳۳۳
کد خبر: ۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 2020 04 August
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز با اعلام 5 مورد مثبت جدید کووید 19 در نی‌ریز، شمار مبتلایان به کرونا را 161 نفر برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، دکتر داور آل‌داود با اشاره به این که از این تعداد یک نفر زن و چهار نفر مرد هستند گفت: تمامی این بیماران جوان و بین سنین 21 تا 37 ساله هستند.

وی حال عمومی این افراد را خوب توصیف کرد و گفت: این بیماران ساکن شهر نی‌ریز هستند و در مرکز 16 ساعته شهید دکتر فقیهی تست داده‌اند.

این متخصص قلب و عروق با تأکید بر این که شرایط کرونا در شهرستان همچنان خطرناک است گفت: متأسفانه مردم خسته شده‌اند و رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی آنها کم شده است.

او اضافه کرد: کم شدن موارد مثبت در شهرستان نشان از تمام شدن کرونا ندارد و مردم باید توجه داشته باشند که ما موج جدید و شدیدی از کرونا در پیش رو خواهیم داشت که در صورت رعایت نکردن از سوی مردم، ممکن است همه‌گیری شهرستان را داشته باشیم.

دکتر آل‌داود از مردم خواست با توجه به در پیش رو بودن عزاداری‌های محرم، نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه به پروتکلهای بهداشتی حساسیت ویژه داشته باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها