تعداد بازدید: ۱۴۲۱
کد خبر: ۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ - 2020 03 August
توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دوره کارشناسی ارشد از امروز ۱۳ مردادماه آغاز شد.
خبرگزاری آنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز گفت: براساس آخرین بخشنامه‌های ابلاغی، کنکور امسال به‌دلیل رعایت بهتر اصول بهداشتی در چهار روز و همه آزمون‌ها در نوبت صبح برگزار می‌شود، صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد آزمون هنر، صبح پنج‌شنبه ۳۰ مرداد دو آزمون گروه‌های علوم انسانی و ریاضی- فنی، صبح جمعه ۳۱ مرداد آزمون علوم تجربی و صبح شنبه اول شهریور آزمون گروه زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات با بیان اینکه در کنکور سراسری امسال یک‌هزار و ۸۴۸ داوطلب که یک‌هزار و ۱۲۸ نفر را زنان و ۷۲۰ نفر را مردان تشکیل می‌دهند باهم به رقابت می‌پردازند، افزود: در آزمون گروه هنر مجموعاً ۱۸۴ نفر حضور دارند که ۱۴۴ نفر زن و ۴۰ نفر مرد هستند و در آزمون گروه علوم ریاضی و فنی ۱۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند که ۴۵ نفر از آنان را زنان و ۱۳۵ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی تأکید کرد: در آزمون علوم انسانی نیز ۴۱۳ نفر حضور دارند که ۲۵۹ نفر را زنان و ۱۵۴ نفر را مردان تشکیل می‌دهند، در آزمون گروه علوم تجربی هم ۸۴۰ داوطلب حضور دارند که ۵۲۷ نفر را زنان و ۳۱۳ نفر را مردان تشکیل می‌دهند و در آزمون زبان‌های خارجه ۲۳۱ نفر به رقابت می‌پردازند که ۱۵۳ نفر از آنان زن و ۷۸ نفر مرد هستند.

از امروز دوشنبه ۱۳ مردادماه کارت ورود به جلسه آزمون دوره کارشناسی ارشد آغاز شد و تا روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

داوطلبان این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آزمون دوره کارشناسی ارشد برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه‌های دولتی،‌ غیردولتی،‌ موسسات غیرانتفاعی، دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه آزاد اسلامی در روز متوالی ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه در سه نوبت برگزار می‌شود.

در این آزمون ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر حضور خواهند داشت. ۲۳۶ حوزه امتحانی برای این آزمون در نظر گرفته شده است.
همچنین برای ۸۵ داوطلب کرونایی این آزمون حوزه‌های جداگانه در نظر گرفته شده است.

 در نشست هماهنگی کارگروه برگزاری کنکور سراسری، سرپرست فرمانداری شهرستان نی‌ریز گفت: کنکور امسال به‌دلیل رعایت بهتر اصول بهداشتی و براساس آخرین بخشنامه‌های ابلاغی در چهار روز و آزمون‌ها در نوبت صبح برگزار می‌شود.

مراد هدایت در نشست هماهنگی کارگروه برگزاری کنکور سراسری که با حضور عوامل اجرایی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با تأکید بر برگزاری مطلوب کنکور سراسری با همکاری ادارات و نهادها، جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را در نی‌ریز کلیدی و حساس معرفی کرد و وجود آن را برای این شهرستان حائز اهمیت و قابل توجه دانست.

وی اضافه کرد: چند سال است که با برنامه‌ریزی مناسب دانشگاه آزاد اسلامی میزبان کنکور است و فضای مناسب و خوبی که اینجا شکل گرفته موجب شده برگزاری آزمون‌های سراسری به نحو مطلوب صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نی‌ریز با تأکید بر همکاری دستگاه‌ها و ادارات با دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری کنکور سراسری افزود: باید از همه ظرفیت و توان خود در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا استفاده کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها