تعداد بازدید: ۲۱۹۶
کد خبر: ۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ - 2020 13 July
آئین تکریم و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه نی ریز با حضور سرپرست فرمانداری نی ریز، مدیر کل تامین اجتماعی و رییس اداره روابط عمومی استان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ر یز، آئین تکریم و معارفه رئیس تامین اجتماعی شعبه نی ریز با حضورمراد هدایت سرپرست فرمانداری شهرستان نی ریز، ابراهیم کشاورز مدیر کل تامین اجتماعی و مسعود عطایی رییس اداره روابط عمومی استان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم سرپرست فرمانداری نی ریز طی سخنانی اظهارداشت: تامین اجتماعی یک چتر خدمات بیمه ای بر سر آحاد مردم است که در راستای هدف اصلی دولت یعنی تحقق عدالت اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از اقشار محروم و کم درآمد جامعه و صنعتگران و فعالان اقتصادی فعالیت می نماید.

وی ضمن اعلام رضایت و تقدیراز عملکرد طهماسبی رئیس سابق شعبه نی ریزبرای مدیر جدید آرزوی توفیق خدمتگذاری کرد و ابراز امیدواری نمود وی با همفکری و همدلی سایر کارکنان شعبه با ایجاد فضایی صمیمی در ارتقاء خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان باید تلاش مضاعف نماید تا شاهد جهش های بیشتر و رضایت بیش از پیش مخاطبان درحوزه خدمات بیمه ای و درمانی این شهرستان  باشیم .

کشاورزمدیر کل تامین اجتماعی نیز در رابطه با سیاست های کلی سازمان وهمچنین  نقش و جایگاه تامین اجتماعی در جامعه امروز اشاره کرده و خواستار پرداخت مطالبات این سازمان جهت خدمات دهی مطلوب تر به مردم شدند.

وی از تلاشهای علی طهماسبی رئیس قبلی شعبه و اقدامات انجام شده در دوره تصدی ایشان تقدیر و حسین واثق که دارای مدرک  کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی متولد 1360شهرستان شیراز، با 14سال سابقه کارکه پیش از این بعنوان کارشناس متخصص مستمری های اداره کل تامین اجتماعی فارس مشغول انجام وظیفه بوده است را به عنوان رئیس شعبه  نی ریزمعرفی نمود.

شایان ذکر است علی طهماسبی نیز بعنوان رئیس اداره بازرسی کارگاهها ی استان فارس منصوب شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها