تعداد بازدید: ۳۳۴۹
کد خبر: ۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ - 2020 29 June
در اولین جلسه شورای اداری نی‌ریز:
معرفی ۶ رئیس جدید اداره با حضور نماینده مجلس
به گزارش هورگان: اولین جلسه شورای اداری در سال ۱۳۹۹ با حضور هدایت سرپرست فرمانداری، طهماسبی نماینده مجلس و اعضای این شورا دوشنبه ۹ تیر ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدا سرپرست فرمانداری با اشاره به اینکه امسال سال جهش تولید می‌باشد از ادارات خواست تا در این راستا گام‌های اساسی بردارند.

وی همچنین به معیشت مردم هم اشاره کرد و گفت: بازرسی‌ها باید به صورت قاطع انجام شود.

هدایت همچنین از رؤسای ادارات خواست تا هر ۱۵ روز یکبار به بخش‌ها مراجعه کنند تا مردم مجبور نباشند برای کار اداری به نی‌ریز بیایند.

سرپرست فرمانداری در بخشی از صحبت‌های خود گفت: باید با رسانه‌ها برخوردی در شأن رسانه شود و به سؤالات مردم شفاف پاسخ داده شود. رسانه‌ها می‌توانند آسیب‌های اجتماعی را منعکس کنند و در روزی که سرقت، خودکشی و دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی وجود دارد می‌توان از دو رسانه مکتوب شهرستان بهره گرفت.

نماینده مجلس در این جلسه با اشاره به وضعیت اقتصادی و تنش‌هایی که در بازار ارز وجود دارد خواستار تسهیل در زندگی مردم شد و گفت: باید کاری کنیم تا مردم احساس کنند اقداماتی مثبت برای آنها در حال انجام است.

وی خطاب به مسئولانی که در اتاق خود می‌مانند گفت: رئیسی که کنج عزلت بگیرد و این دیدگاه را داشته باشد که در اتاق خود کارش را انجام دهد اشتباه می‌کند؛ بعضی از مدیران برای اینکه کار مردم را انجام دهند آرام و قرار ندارند و باید آنها را ستود.

فرهاد طهماسبی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات کشوری اعلام کرده اعتبارات زیادی از استان فارس برگشت خورده است گفت: نی‌ریز هم شامل بازگشت اعتبارات بوده و باید تلاش کرد تا این مسئله به حداقل ممکن برسد.

وی همچنین عنوان نمود که مردم به دنبال آن هستند تا عملکرد مسئولان را به صورت شفاف ببینند.

در ادامه مهدوی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان به بیان مطالبی در این رابطه پرداخت.

همچنین رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز با اعلام اینکه همه مسئولان باید کاری کنند تا با فساد مبارزه شود حمایت از تولید را یکی از مسائلی عنوان کرد که می‌تواند عرضه در بازار را به تعادل برساند. 

انصاری همچنین خواستار جلوگیری از احتکار اجناس در بازار شد.

وی همچنین خطاب به رئیس منابع طبیعی گفت: در مورد اسناد کوه قبله آمادگی لازم وجود دارد و باید این اداره از طریق استان پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا مشکلات مردم در این رابطه کم گردد.
محمودی مدیر برق نیز با اشاره به اینکه باید در استفاده از برق مدیریت کرد، گفت: اگر مدیریت مصرف انجام نشود به احتمال زیاد با خاموشی روبرو خواهیم شد.

در این جلسه جمالی به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی، قره‌چاهی به عنوان رئیس جدید آبفا، دکتر رفیعی به عنوان رئیس بیمارستان شهدا، محمودی مدیر برق، جمالی رئیس تعاون روستایی و اسفندیاری رئیس بهزیستی نی‌ریز معرفی شدند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها