تعداد بازدید: ۳۸۵۲
کد خبر: ۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 2020 28 June
مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان شهدای نی‌ریز در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم شنبه 7 تیر با حضور دکتر  قاسم ایزدی مدیر نظارت، اعتبار بخشی و صدور پروانه‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراد هدایت سرپرست فرمانداری نی‌ریز و جمعی از مسئولان در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان در حاشیه این مراسم گفت: خدمت در عرصه بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم است و لذا هر فردی که در این حوزه خدمت می‌کند، هدف و آرمانی معنوی را پیش روی خود قرار داده است.

دکتر داور آل داود در ادامه ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه سید‌جواد پاکبازی رئیس پیشین بیمارستان شهدا، تلاشها و پیگیری‌های او را در رفع نیازها و مشکلات بیمارستان ستودنی دانست.

وی همچنین از دکتر محسن رفیعی رئیس جدید این بیمارستان برای قبول مسئولیت قدردانی کرد و برای این متخصص ارتوپدی در انجام امور محوله و خدمت به مردم آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

سپس مراد هدایت سرپرست فرمانداری نی‌ریز با بیان این که پستها و مسئولیتها همواره گذرا بوده و دست به دست می‌شوند، گفت: باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم به بهترین وجه ممکن استفاده نمود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به مردم را دنبال می‌کنیم و این جابه‌جایی‌ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمتهای مختلف است.

گفتنی است در پایان این مراسم طی حکمی دکتر رفیعی به سمت ریاست بیمارستان شهدا منسوب شد و با اهداء لوح یادبود از زحمات سید جواد پاکبازی تقدیر به عمل آمد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها