تعداد بازدید: ۳۳۳۰
کد خبر: ۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 2020 14 June
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف رفع موانع و مشکلات بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی شهرستان نی ر یز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نی ریز به ریاست مراد هدایت سرپرست فرمانداری و با حضور  مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت ، مدیران دستگاه‌های اجرایی ،مدیران بانک‌ها و جمعی از کشاورزان و دامداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز هدف از این جلسه را رفع موانع و مشکلات بخش کشاورزی و واحدهای تولیدی، با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط و متناسب با ظرفیت های شهرستان  نی ر یز عنوان کرد.

وی در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی،  کشاورزی و صنعتی شهرستان تاکید و افزود: در سال جهش تولید می توان با رفع موانع و مشکلات تولید باعث رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در سطح کشور شد.

مدیر جهاد کشاورزی نیز از اعطای تسهیلات به آن دسته از دامداران و کشاورزانی خبر داد که در شرایط شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده‌اند.

وی ادامه داد: این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که بابت وام قبلی خود دارای سررسید گذشته نباشند و می‌بایست به اقساط معوق خود رسیدگی و تعیین تکلیف نمایند.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران مطرح که توسط سرپرست فرمانداری در راستای حل و فصل مشکلات آنها ،بررسی و دستورات لازم صادر شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها