تعداد بازدید: ۷۱۳۱
کد خبر: ۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 2020 13 June
پذیرفته شدگان در این قرعه‌کشی از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۵ خرداد به مدت ۷۲ ساعت مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه اولیه خودرو از طریق میز کاربری در سایت فروش ایران‌خودرو اقدام کنند.

اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مشخص شد.

به گزارش عصر ایران،پذیرفته شدگان در این قرعه‌کشی از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۵ خرداد به مدت ۷۲ ساعت مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه اولیه خودرو از طریق میز کاربری در سایت فروش ایران‌خودرو اقدام کنند.

در صورت عدم پرداخت وجه، نفرات با لیست ذخیره جایگزین خواهند شد. ۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت فروش به عنوان ذخیره تعیین شده اند.

طبق بخش‌نامه این طرح، مشتریان، مابقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه و طبق قیمت روز خودرو پرداخت خواهند کرد.

در این طرح ۱۲ محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۶ اس.دی وی۸، پارس ایکس.یو.۷، پارس تی.یو.۵، سمند ای.اف.۷ و سمند ال.ایکس، سورن پژو ۲۰۷ دستی، دناپلاس، راناپلاس، پژو۴۰۵ و دنای معمولی عرضه شده است. راناپلاس نیز برای نخستین بار به سبد فروش محصولات ایران‌خودرو اضافه شده است.

در این طرح بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی ثبت نام کردند که پس از حذف افراد دارای پلاک فعال و ثبت نام تکراری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قرعه کشی شرکت کردند.

طبق مصوبات کمیته خودرو، محدودیت های تعیین شده در فروش فوق العاده در پیش فروش یک ساله نیز اعمال شده است. بر همین اساس علاوه بر محدودیت هایی نظیر هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارایه گواهی‌نامه رانندگی و نداشتن پلاک فعال، سند خودرو به مدت یک سال در رهن خودروساز خواهد بود.


لیست اسامی برندگان محصولات ایران خودرو را در اینجا بخوانید/ از ردیف 5 اسامی مربوطه به پیش فروش خودرو می باشد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
خیلی مسخره بازی والا ما دوباره نام نویسی کردیم اسم ما در نیومد دیگه معلوم نیست چه قانونی بزارن
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها