تعداد بازدید: ۲۷۵۵
کد خبر: ۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱ - 2020 31 May
حمید یزدان پناه فرماندار پیشین نی ریز طی پیامی از مردم شهرستان نی ریز و بختگان تقدیر نمود.
همشهریان عزیز و شهروندان گرانقدر دیار فرهنگ خیز نی ریز

با سلام و احترام 
خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق عنایت فرمود تا سال آخر دوران خدمت اداری خویش را در راه شکوفائی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاری به شمامردم شریف و بزرگوار «خطه مادریم» سپری نمایم. 

خدمتگزاری فرزندی از این دیار نه تنهابرای شما مردم فهیم ونجیب شهرستان های نی ریز و بختگان آرزوی دیرینه ای شده بود که برای خادمی چون من نیز تکلیف بود .شاکر خدا هستم که این نعمت وفرصت برایم رقم خورد تا تجربه سالها خدمتم را صرف پیشرفت وتوسعه شهرستان خودنمایم .

این دوران که شرح کوتاهیِ آن،  در این مقال نمی گنجد، مؤانست و اُلفت بیش از پیش با همشهریانم را به این جانب ارزانی داشت که به مثابه مدال افتخار ی بر سینه می نشانم .

به درگاهش سجده می کنم که مرا لحظه ای بخودم وا نگذاشت تا حق را فدای مصلحت اشخاص نمایم و برای دفاع از حقوق عامه مردم ، تسلیم زیاده خواه هان و ‌افزون طَلبان نشوم و در راستای حسن انجام امور و وظایف ، فقط به رضای حضرت اش بیاندیشم.

رجاء واثق دارم که اگر نبود لطف و عنایت پروردگار ،حمایت ودعای خیرشما همشهریان عزیزم، خصوصا خانواده معظم شهداء،جانبازان و ایثارگران ، امامان معزز جمعه وجماعات بالاخص حضرت آیت الله فقیه نماینده محترم مردم شریف استان در خبرگان رهبری ،جناب آقای دکتر مسعودی نماینده محترم و حجة السلام دکتر صفّار،حاج آقا سیادت وحجةالاسلام فال اسیری ودیگر روحانیت گرانقدر ، اعضای محترم شورای تامین، بخشداران محترم ، اعضای محترم شورای اداری ،و پرسنل محترم ادارات و نهادهای دولتی درشهر و بخش های تابعه ، فعالان سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی ، اساتیددانشگاه  ودانشجویان ، جامعه بزرگ فرهنگیان ،بازاریان، اصناف و صنعتگران ، کارگران ، کشاورزان، انجمن های مردمی، معتمدین وجوانان عزیز، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دهیاران، اصحاب رسانه ، مطبوعات وخبرنگاران و... هیچ کوششی به انجام نمی رسید.

 بر خود لازم می دانم از مساعی و همراهی همگان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم 
وبه مصداق آیه شریفه : «... وَلْيَعْفُوا وَلْيَصْفَحُوا ۗ أَلَا تُحِبُّونَ أَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ.» از همگان طلب عفو می نمایم.

 حمید یزدان پناه

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها