تعداد بازدید: ۲۶۶۷
کد خبر: ۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ - 2020 25 May
فرهاد طهماسبی طی حکمی مسئول روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی خود را منصوب کرد.
محمد مهدی توکل دارای مدرک مهندسی فناوری اطلاعات و از جوانان فعال عرصه فرهنگی اجتماعی می‌باشد.

برخی از سوابق کاری وی را می‌توان مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات دانشگاه بین المللی چابهار، عضو تحریریه هفته‌نامه عصر نی‌ریز ، سردبیر هفته‌نامه شهر سبز ، مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته‌نامه خبر مردم، مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری نای‌ذی خبر، عضو‌ خانه مطبوعات استان فارس، مسئول فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی و... می‌باشد.

در حکم فرهاد طهماسبی آمده است :

ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ
 برادر گرامی جناب آقای مهندس محمد مهدی توکل 
ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، نظر به تعهد، توانایی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی خصوصاً در حوزه رسانه، مطبوعات و فضای مجازی، به موجب این حکم به عنوان مسئول روابط عمومی، امور مطبوعات و رسانه و فضای دفتر مجازی اینجانب منصوب می‌شوید.

قطعاً روابط عمومی مورد نظر اینجانب  به عنوان یک حلقه مفقوده بین مردم و مسئولین، وظیفه اطلاع‌رسانی برنامه‌ها،گزارش صادقانه عملکرد، انتقال نظریات، پیشنهادات و انتقادات مردم و تعامل سازنده با مسئولان و رسانه‌ها و مطبوعات فعال در هر سه شهرستان حوزه انتخابیه را  بر عهده دارد  و لذا بنابراین انتظار دارد با طراحی و برنامه‌ریزی جهت تدوین و اجرای برنامه‌ای جامع  برای ارتباط مؤثر و پایدار با مردم، مسئولان، رسانه‌ها و فضای مجازی  اهداف و مأموریت‌های مشروحه ذیل را در جهت پیشرفت حوزه انتخابیه و خدمت به مردم شریف به نحو مطلوبی محقق نمایید :

۱- برقراری ارتباط با گروه‌های مختلف اجتماعی و دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی جهت جلب اعتماد عمومی از طریق فضای مجازی .

۲- اطلاع‌رسانی و روشنگری  مواضع، عملکرد و برنامه‌های اینجانب  در حوزه انتخابیه به منظور ایجاد و تقویت ارتباط مؤثر با مردم و مسئولین.

۳-همکاری و تعامل کامل با مسئولان دفتر اینجانب در هر سه شهرستان .  

۴- ساماندهی  ارتباط مؤثر با روابط عمومی  ادارات و نهادهای حوزه انتخابیه  .

۵- همکاری و تعامل مناسب و مطلوب با رسانه‌های مکتوب و پایگاههای خبری.

با آروزی توفیق و موفقیت در برنامه‌ها و اهداف تعیین شده  در سایه توجهات امام زمان عج برای شما برادر ارزشی و فرهیخته .

۱۳۹۹٫۳٫۴
فرهاد طهماسبی
نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستانهای نی‌ریز، استهبان و بختگان


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها