تعداد بازدید: ۲۰۲۳
کد خبر: ۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 2020 24 May
همزمان با پایان یافتن دوره فعالیت مجلس دهم، حمید یزدان‌پناه فرماندار شهرستان نی‌ریز در پیامی از خدمات دکتر مسعودی در زمان مسئولیتشان تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز ،متن پیام بدین شرح است:

برادر عزیز جناب آقای دکتر اصغر مسعودی  
                      
باسلام و تحیات 
                 
سپاس يگانه معبود هستي كه بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهايي از جنس مردم باشيم كه در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سر از پا نشناخته و استوار و با نشاط گام بر مي‌دارند.

ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و به پاس خدمات و تلاش‌های عالمانه و تکلیف‌مدارانه‌اتان که به حق نماینده‌ای صادق، ارزشی و درشأن و منزلت مردم فرهنگی و شهید پرور شهرستان‌های حوزه انتخابیه بودید و در سنگر مقدس قانونگذاری مجلس شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم مدافع ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت نظام گام برداشته‌اید قطعآ در محضر خدای متعال و اذهان مردم قدرشناس مأجور خواهید بود.

هر چند تشکر در برابر تلاشی که به نیت تقرب به خداوند متعال در رسیدن به کمال انجام می‌شود از عهده ما خارج و خداوند خود بهترین پاداش دهنده است اما بي‌شك زحمات خالصانه‌ای كه برای توسعه شهرستان انجام گرفته است در تاريخ پر افتخار اين ديار ثبت خواهد شد.

حسب وظیفه انسانی و اسلامی بر اساس حدیث «لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از چهار سال خدمت و حضور فعالانه جنابعالی در یکی از مؤثرترین ارکان سرنوشت ساز کلیدی نظام که در حیاتی‌ترین دوران پرافتخار انقلاب اسلامی سپری گردید، سپاسگزاری می‌شود و یقین دارم در هر سنگری که در ادامه طول عمر پر برکت خود از جانب خداوند متعال مقرر گردد در جهت رضایت او و مردم و در راه شکوفایی و رونق و پیشرفت این سرزمین گام‌های استوار و خدایی بر خواهید داشت.
 
بهروزی و پيروزی جنابعالی را در ظل توجهات صاحب الزمان (عج) و رهبری حكيمانه رهبر معظم انقلاب از خداوند منان خواستارم.

حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها