تعداد بازدید: ۱۶۳۴
کد خبر: ۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 2020 21 May
دکتر طهماسبی ضمن دیدار با مردم و مسئولین مشکلات و مسائل روستاهای بخش پشتکوه را بررسی کردند.
محمدرضا هدایتی، هورگان: دکتر طهماسبی در ادامه سفر خود با حضور در شهر مشکان با هیات همراه و مسئولان پشتکوه در گلزار شهدا حضور یافت و با قرائت فاتحه و گلباران قبور شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 وی سپس به بخشداری رفت و در جلسه شورا ادارای بخش حضور یافت. 

در ابتدای جلسه شورای اداری طبری بخشدار بخش با تشکر از حضور دکتر طهماسبی در بخش پشتکوه و جلسه شورای ادارای، ضمن برشمردن خدمات انجام شده در سطح بخش  تعدادی از مسائل و مشکلات بخش را به وی انتقال داد و ابراز امیدواری کرد با وحدت مشکلات پیش رو برداشته شود.

طبری تکمیل جاده نقارخانه، واگذاری اراضی شیب دار، شبانه روزی شدن درمانگاه، جلوگیری از پیشروی استان یزد و کرمان به طرف محدوده های استان فارس مثل جنگل قرجه و کر سفید، عدم واگذاری پهنه های معدنی که بدون هماهنگی با مسئولان شهرستان انجام می شود و  واگذاری زمین های بالا دست کشاورزان و اختصاص اعتبار به آنها جهت احداث استخر برای ذخیره آب قنات ها در زمانی که آب بدون استفاده است، را از جمله مطالبات مردم دانست. 

در ادامه حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان خواستار تشکیل کار گروهای  فرهنگی و اقتصادی توسط نماینده در سطح بخش شد تا این کار گروه ها مسائل و مشکلات را به نماینده انتقال دهد. 

 وی با توجه به وجود 2 کارخانه سیمان سفید و سیمان خاکستری در سطح بخش پشتکوه گفت: اولویت استخدام در این کارخانه ها را با نیروهای بخش دانست.

امام جمعه مشکان گفت: اشتغال و اقتصاد دو اولویت مهم در سطح بخش هست که باید به آن توجه جدی شود. 

وی افزود: نماینده مجلس نماینده جناح و مردم خاصی نیست بلکه نماینده انقلاب است.

در ادامه علی دوستی عضو شورای اسلامی شهر مشکان گفت: به همه شهرهاو مناطق دو شهرستان بدون تبعض نگاه شود و عدالت در در همه زمینه ها رعایت شود.

در ادامه محمدعلی شمسی شهردار مشکان گفت: محدوده شهر مشکان280 هکتار است و شهرداری  باید محدوده خدمات رسانی زیادی را پوشش دهد که با توجه به بضاعت مالی و درآمد کم کار شهرداری را با مشکل مواجه کرده است. 

وی گفت: باید به شهرهای میانی و متوسط کمک بیشتری شود تا از مهاجرت  مردم به دیگر شهر ها جلوگیری شود. 

شهردار مشکان عدم تطابق جمعیت آماری با جمعیت خدمات رسان را به خاطر لحاظ نشدن جمعیت روستاهای اطراف شهر و ولحاظ نشدن ارزش افزوده به همه جمعیت خدمات رسان را از دیگر مشکلات شهرداری برشمرد.

 به روزرسانی آیین استخدامی شهرداری ها و تصویب لایحه پایدار درآمد شهر داری ها توسط نمایندگان مجلس از درخواست های شهرداری مشکان بود. 

در پایان دکتر طهماسبی با تشکر از حضور مسئولان گفت: همه سازکارها و ایجاد تشکیلات اداری و عناوین و القاب منتهی می شود به خدمتگذاری به مردم، و اگر شاهد خدمت به مردم خصوصا قشر ضعیف جامعه بودیم خروجی کار ما قابل دفاع است. 
وی گفت: راه ما مکتب شهید سلیمانی است و هیچ مرزبندی جز خدمتگذاری نداریم.

 وی افزود با هیچ کس و هیچ عنوان و هیچ انگیزه ای معامله نخواهم کرد مگر اینکه منافع مردم رعایت شود.

وی گفت: ذخایر آهنی در محدوده مرز دو بخش قطرویه و پشتکوه علی رغم مخالفت ها و محدودیت های قانونی واگذار شده است و همه تلاشم را انجام می دهم تا یک کارخانه فرآوری از این معادن در بخش پشتکوه ایجاد شود. 

وی از همه مردم درخواست همکاری کرد و گفت تمام تلاش خود را جهت رفع موانع و مشکلات موجود و بازگو شده انجام می دهم.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها