تعداد بازدید: ۱۸۱۲
کد خبر: ۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 2020 21 May
افزایش 88 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته
با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر، 345 کیلو تریاک و 315 کیلو حشیش از یک دستگاه پیکان کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، ساعت 4:30 صبح 30 اردیبهشت، مأموران مبارزه با مواد مخدر در کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پیکان که با سرعت زیادی از قطرویه به سمت نی‌ریز در حرکت بود مشکوک شدند.

آنها در یک موقعیت مناسب خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن، 660 کیلو مواد مخدر شامل 345 کیلو تریاک و 315 کیلو حشیش کشف کردند و راننده آن که از اهالی شهرستانهای استان فارس بود، دستگیر شد.

سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر سعی دارند در ساعاتی که فکر می‌کنند مأموران در حال استراحت یا خوردن سحری و برپا داشتن نماز هستند، به هدف خود برسند. اما مأموران جان بر کف مبارزه با مواد مخدر با تلاش بی‌وقفه و جانفشانی، حتی سحری خود را در جاده‌ها و حین مأموریت می‌خورند تا لحظه‌ای فرصت به سوداگران مرگ ندهند.

وی افزود: یک روز قبل از آن نیز مأموران مبارزه با مواد مخدر، حین گشتزنی و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو سمند که از مسیرهای خاکی وارد مسیر اصلی می‌شد، مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودرو نیز 100 کیلو  تریاک کشف و راننده آن دستگیر شد.

یوسفی همچنین از کشف 9 و نیم کیلو تریاک از یک موتورسیکلت هوندا و همچنین 3 کیلو هروئین از یک خودرو 206 خبر داد و گفت: «از ابتدای امسال تا کنون، 3 تن مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده که در مقایسه با همین موقع در سال گذشته، 88 درصد رشد داشته است.»

وی دلیل افزایش کشفیات را حضور و تلاش خستگی‌ناپذیر مأموران مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها