تعداد بازدید: ۲۰۰۳
کد خبر: ۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 2020 21 May
هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، فرماندار شهرستان نی ریز در پیامی از مردم شهرستان دعوت نمود که به هر نحو ممکن انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام دارند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ، متن پیام بدین شرح است :

باسمه تعالی
نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شريف و فلسطين به شمار مي‏رود؛ روزي که نه تنها ملت بيدار و آگاه ايران اسلامي، بلکه تمامي ملت‌هاي عدالت‌طلب، آزادانديش و آزادي‌خواه در اقصي نقاط جهان، انزجار قلبي خود را نسبت به رفتارهاي ضد انساني و جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيسم عليه ملت مظلوم فلسطين، ابراز مي‌دارند.

امسال هرچند آیین‌های روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های این روز به نحو احسن برگزار خواهد شد ومسلمانان در جای‌جای عالم با ملت فلسطین همراه و هم‌درد، رساتر از همیشه بانگ حمایت ازفلسطین و بیزاری از صهیونیسم را معنادار و تأثیرگذار اعلام خواهند داشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، ميراث ماندگار معمار کبير انقلاب، با آرزوي قبولي طاعات و عبادات اين ماه پرفيض الهي از مردم متدين و هميشه درصحنه و مسئولين شهرستان نی ریز دعوت مي‌نمايم با شکوهتر از سال‌هاي گذشته همگام و همصدا با ساير مسلمانان در ديگر بلاد اسلامي، بار ديگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژيم صهيونيستي به نمايش گذارده و فرياد رساي خود در حمايت از ملت ستمديده فلسطين و آزادي قدس شريف را به گوش جهانيان برسانند.

 حمید یزدان پناه
  فرماندار شهرستان نی ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها