تعداد بازدید: ۱۴۰۰
کد خبر: ۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 2020 19 May
با کمک بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیونی خیرین نی‌ریزی برای خرید سی‌تی اسکن جدید بیمارستان، امید برای خرید هر چه سریعتر این دستگاه ضروری بالا گرفت.
به گفته حجت شفیعی رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان نی‌ریز، مبلغ کل اهدایی توسط خیرین محترم جهت خرید دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان شهدای نی‌ریز تا تاریخ 29 اردیبهشت، مبلغ یک میلیارد و 419 میلیون تومان است و هنوز جهت تکمیل مبلغ خرید و رسیدن به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان، احتیاج به کمک خیرین گرامی می‌باشد.

در همین راستا، «سهیل مقدم» دومین خیر خردسال نی‌ریزی که قلک خود را برای کمک به خرید دستگاه سی‌تی اسکن شکسته بود، مبلغ آن را به شبکه بهداشت و درمان اهداء کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان این خیر ۹ ساله با بیان این که هر ساله نذری به نام نذر سلامت دارد، امسال نیز با توجه به نیاز شهرستان به دستگاه سی‌تی اسکن قلک خود را که در چند سال گذشته پر کرده بود، برای کمک به خرید این دستگاه شکست.

دکتر «داور آل داود» هدف سهیل را پیشگیری از ارجاع و رفت و آمد بیماران برای انجام سی تی اسکن به مرکز استان عنوان کرد.

وی افزود: جامعه ما باید با الگو گرفتن از اقدام خداپسندانه سهیل در راه خیر و سلامتی همنوعان خود گام بردارد؛ چرا که سلامتی مهمترین موضوع در یک جامعه است.

شماره کارت شورای خیرین سلامت شهرستان:
6104337429198391
شماره حساب
4363593718
بانک ملت، به نام شورای خیرین سلامت

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها