تعداد بازدید: ۱۳۹۴
کد خبر: ۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 2020 11 May
جلسه مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان نی ریز با حضور رئیس آموزش وپرورش، رئیس مجمع خیرین شهرستان و جمعی از خیرین دوشنبه ۲۲ اردیبهشت برگزارشد.
بیتا فسایی، هورگان: در این جلسه درمورد چگونگی و نحوه تامین منابع مالی جهت ساخت مدرسه خیرساز بنام مرحوم محمود اطمینان و طرح ها و برنامه های خیرساز تصمیماتی اتخاذ گردید.

رئیس آموزش و پرورش، سرمایه گذاری در آموزش و پرورش را سرمایه گذاری بلند مدت عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش رکن اصلی جامعه و نهادی است که می تواند برای سایر نهادها نیروسازی کند. برای اینکه جامعه رونق پیدا کند باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نیز در این مراسم اظهار داشت: تثبیت نام خیرین بر مکان ساخته شده یکی از مهمترین دغدغه های این مجمع است و طبق قرارداد نام خیر تا ابد بر مکان باقی می ماند و نام خیر ماندگار خواهد ماند.

در ادامه معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گزارشی در مورد پروژه های خیرساز سال ۹۸ ارائه کرد که به شرح زیر است: 

۱- اولین پروژه مدرسه خیر ساز در خردادماه سال ۹۸ توسط دکتر محمد خلق الله با کمک مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان جهت نوسازی مدرسه ۱۲ کلاسه

۲- پروژه نوسازی مدرسه صفا حقیقی قدیم با کمک مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان توسط آقای سلیم جواهری

۳-ساخت یک کلاس درس در مدرسه آزرم به مبلغ ۴۶ میلیون تومان توسط آقای ممتازیان

۴-ساخت سالن امتحانات در مدرسه علی بن ابی طالب واقع در بلوار سرداران به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان از محل مشارکت های خیرین و مردم.

مجید منفرد نی ریزی با بیان اینکه ۴۰ درصد از مدارس نی ریز نیاز به بازسازی دارند، گفت: نوسازی مدرسه مفتح قدیم ، ساخت مدرسه در بلوار نواب صفوی، ساخت مدرسه در مسکن مهر و بلوار نصر از جمله مواردی ست که سال قبل از محل اعتبارات دولتی انجام شد. 

لازم به ذکر است مدارس حاج حسن قاسمی‌نژاد، حاج نعمت الله مسروری، فرهمندی، فاطمه طباطبایی، حاج اصغر حمیدی، حاج قطبی، فاطمه آزاد، حبیب ا... بهرامی، شهیدان توکل، حاجیه بی بی کازرونی و مسعود بزرگی از جمله مدارس خیرساز شهرستان نی ریز هستند.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها