تعداد بازدید: ۲۵۳۶
کد خبر: ۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ - 2020 06 May
از طریق ویدئو کنفرانس:
آئین تجلیل از معلمان نمونه استان و ۱۰ معلم نمونه شهرستان نی‌ریز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
بیتا فسایی، هورگان: این همایش استانی به شکل ویدئو کنفرانس با حضور رئیس اداره کل آموزش و پرورش فارس و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در این همایش استانی و از طریق ویدئو کنفرانس ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تا زمانی که آموزش و پرورش اولویت اول کشور نباشد، مشکلات نظام تعلیم و تربیت همچون کمبود نیروی انسانی، جذب و نگه داشت معلم، معیشت و منزلت معلمان حل نخواهد شد.

اسماعیلی تأکید کرد: لازمه تحقق این امر اجرایی شدن سند تحول بنیادین است که باید به عنوان مطالبه جدی همه فرهنگیان مطرح شود.

استاندار فارس نیز در پیامی تصویری ضمن تقدیر از معلمان نمونه استان، از جایگاه و زحمات آن‌ها تشکر کرد و گفت: از تراوش اندیشه معلمان، جامعه سامان بخشیده می‌شود و آموزش معلمان است که منجر به تغییر در همه مؤلفه‌های اجتماعی می‌شود و جامعه‌ای سامان می‌یابد که در آن اندیشه والا، دانایی و معرفت معلمان به نسل آینده منتقل شود.

مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز درباره این همایش گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برنامه‌های هفته معلم به صورت مجازی در حال برگزاری است و در همین راستا امروز نیز به صورت نمادین از ۸ معلم نمونه شهرستان و ۲ معلم نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

وی بیان کرد: معلم نمونه بر اساس آیتم‌های خاصی امتیاز بندی می‌شوند که امسال اداره آموزش و پرورش نی‌ریز، میزان جلب مشارکت معلمان در جذب مشارکت‌های خیرین  را به عنوان یکی از امتیازهای معلم نمونه در نظر گرفت.

لازم به ذکر است در این همایش استانی از 500 معلم نمونه استانی و منطقه‌ای در فارس تقدیر شد که 100 نفر از آنها معلم نمونه استانی و 400 نفر نیز برگزیده منطقه‌ای هستند.

اسامی معلمان نمونه نی‌ریزی:

هما حمیدی و طیبه محمودی (نمونه استانی)

سمیه بهرامی، محبوبه جعفرپور، نرگس تمنادار، آمنه سفرکش، سید کمال‌الدین سید موسوی، سید مجتبی بنی‌هاشمی، محمد حسن نکونام  و جابر افتخاری (نمونه شهرستانی)








غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
0
من دنبال معلمی به نام خانم مبرایی میگردم
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها