تعداد بازدید: ۱۱۷۹
کد خبر: ۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳ - 2020 05 May
دکتر مسعودی در روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه در مجلس شورای اسلامی نطق میان دستور داشت.
به گزارش هورگان: اصغر مسعودی در نشست علنی (دوشنبه، 15 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: 

خدا را سپاسگزارم که در شرایط بحرانی و تحریم کشور در راستای خدمت به محرومان چهار سال خود را وقف مردم و امروز از همه مسئولان، حامیان و منتقدان منصف سپاسگزارم و از قصورم حلالیت می طلبم.

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس ادامه داد: جاده خرامه نی ریز، ایج داراب، راه های روستایی، پل هوایی، آسفالت شدن  گردنه لای رز، افتتاح دو سد رود بال و چشمه عاشق، 120 کیلومتر فاضلاب کشی، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب استهبان، افزایش تخت و تجهیزات و آمبولاس بیمارستان ها و احداث خانه های بهداشت، سرمایه گذاری 58 میلیارد تومانی در حوزه  ارتباطات و فناوری و 1358 میلیارد تومانی در حوزه گاز، تکمیل سالن های ورزشی، افتتاح زمین های چمن، ارتقا سهمیه پذیرش دانشجو و تبدیل منطقه 2 به منطقه 3 کنکور، طرح کتابت قرآن به خط میرزا احمدنی ریزی، توسعه فضاهای آموزشی، رهاسازی حقآبه بختگان برای اولین بار، پرداخت خسارت به کشاورزان، افتتاح کارخانه آهن اسفنجی و سیمان خاکستری گوشه ای از فعالیت های چهارساله بود.

وی بیان داشت: امام(ره) فرمودند مجلس در رأس امور است و مجلس عصاره فضائل ملت است اما از داخل و خارج صداهای مختلف علیه مجلس دهم به راه افتاد و مجلس را ضعیف قلمداد کردند مجلسی که 10 هزار تذکر به رئیس جمهور و وزرا داده و آنان که حل مشکلات مردم که فریاد مجلس بود را به ناکارآمدی مجلس گره زدند و مشکلات تحریم، سیل، زلزله را ندیدند، خواهند دید مجلس به ظاهر انقلابی هم نمی تواند برای حل تمام مشکلات مردم گام بردارد، آنگاه سیل بی اعتمادی نظام را نشانه خواهد گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:  انقلاب ما انقلاب ارزش ها ومحرومین بود، امام یک موی کوخ نشینان را بر همه کاخ نشینان ترجیح می داد و  سفارش کرد که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: گرانی و بیکاری کمر مردم را شکسته است دولت باید به فکر توده های محروم جامعه باشد. هیچ مجلسی در زمینه دفاعی در برابر ماجراجویی آمریکا چون مجلس دهم انقلابی عمل نکرد.  مجلس فریاد زد که باید به فکر معیشت مردم و طبقات محروم باشیم که زیر چرخ انقلابی که خود ایجاد کرده اند له نشوند. رانت، رشوه، رابطه، ریا، ربا ریشه انقلاب را نسوزاند که آنچه بالاتر از بدبینی مردم به نظام است، بدبینی مردم به دین است و این بزرگترین خطر یک حکومت اسلامی در تاریخ است.

قانون باید حاکم شود
مسعودی تصریح کرد: مگر قانون شفاف سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی تصویب نشد وزارت کشور و شورای نگهبان گزارش هزینه انتخاباتی برخی منتخبین را ارائه کنند تا بدانند مجلس عصاره فضائل ملت است یا ماحصل باندهای قدرت و ثروت.

وی افزود: شعارهای انقلابی بی مولفه های انقلابی کمتر از جعل مدرک نیست. اگر دیروز، امروز و فردا نا اهلان انقلاب را در دست گرفته و گیرند  با شعارها و لباس های انقلابی وارد معرکه می شوند. انقلاب رهین طبقه محرومین است و امروز رای آنها خریده می شود.  نباید اجازه داد، پیشکسوتان شهادت و خون، آماج تهمت و دروغ شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: سردار سلیمانی گوهر گران بهای انسانی بود که با اخلاق مداری، اخلاص، عقلانیت، شجاعت، مردم محوری،  توجه به وحدت داخلی، رعایت حدود شرعی، مکتب شهید سلمانی را رقم زد، انقلابی گری با پایبندی به مبانی و ارزش های اسلامی تقوای دینی و سیاسی و حساسیت در مقابل دشمن شکل می گیرد.

مسعودی بیان کرد: مصادره سردار سلیمانی با مرام سردار که فراجناحی بود سازگاری ندارد. مکتب شهید سلیمانی باید راهنمای عمل ما باشد نه ابزار رسیدن به مقام. آنان که برای رسیدن به مقام به تهمت و افترا تمسک جسته اند هرگز انقلابی عمل نکردند. آنان که تهمت زدند مجلس مصوب کرده شهید قاسم سلیمانی را تحویل دهند یک تهمت بزرگ زده اند و متاسفانه قوه قضاییه و شورای نگهبان در برخورد این افراد کوتاهی کردند.

وی عنوان کرد: برجام در مجلس نهم مصوب شد، FATF که بدون تایید شورای نگهبان تصویب و قانون نشد متمسک ناجوانمردانه  عده ای برای تهمت بزرگی شد که نمایندگان مصوب کردند، شهید قاسم سلیمانی را تحویل دهند و این یک گناه نابخشودنی است،

این نماینده مجلس ضمن بیان اینکه برای منتخبان مجلس یازدهم توفیق خدمت مردم آرزومند است، در آخر به سخن امیرمومنان(ع) اشاره کرد و گفت: امیر بیان  فرمودند: ای مالک اگر مهربان باشی ترا به انگیزه های پنهان متهم می کنند، ولی مهربان باش؛ اگر شریف و درستکار باشی، فریبت می دهند، ولی شریف و درستکار باش؛ تیکی های امروز ترا فراموش می کنند ولی نیکوکار باش، آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو و مردم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها