تعداد بازدید: ۱۰۲۱
کد خبر: ۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 2020 20 April
برنامه شاد که وظیفه آموزش از راه دور دانش‌آموزان را بر عهده دارد با مشکلاتی روبرو است.
به گزارش هورگان: شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز و دیگر اعضای عضو در فرمانداری نی‌ریز اول اردیبهشت‌ماه تشکیل جلسه داد.

در این جلسه امیر ولی‌زاده به شرح اقدامات انجام شده در خصوص آموزش از راه دور دانش‌آموزان پرداخت و گفت: برنامه آموزشی شاد که توسط وزارتخانه معرفی شده است در حال حاضر عملیاتی شده و محتواهای آموزشی در این اپلیکیشن بارگذاری می‌شود و معلمان ارتباط خود را با دانش‌آموزان حفظ کرده‌اند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش به مشکلات آن نیز پرداخت و گفت: پایین بودن سرعت اینترنت، عدم امکان استفاده از اینترنت در برخی از نقاط کور شهرستان، نداشتن گوشی‌های اندروید برای استفاده از این اپلیکیشن، عدم استقبال برخی از خانواده‌ها و کم توجهی دانش‌آموزان از جمله مواردی است که می‌توان بدان اشاره کرد.

در ادامه نماینده دانش‌آموزان با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها هنوز از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند آن را معضلی برای ادامه آموزش دانش‌آموزان عنوان کرد.

یکی دیگر از نمایندگان دانش‌آموزان گفت: در حالی که پدر خانواده از یک گوشی استفاده می‌کند باید دانش‌آموز تا بازگشت پدر به خانه صبر کند تا بتواند به وسیله آن تکالیف خود را انجام دهد و اگر در خانه دو یا سه فرزند باشند چگونه برنامه آموزشی را می‌توان با یک گوشی دنبال کرد؟
در ادامه فرماندار با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت خیرین در این راستا استفاده نمود از آموزش و پرورش خواست تا دانش‌آموزانی که با مشکل تأمین زیرساخت‌های لازم برای آموزش از راه دور روبرو هستند، شناسایی کند.

همچنین خطاب به مدیر مخابرات در این جلسه گفت: به همراه کارشناسان آموزش و پرورش از نقاط کور شهرستان بازدید و فکر عاجلی برای آن نماید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها