تعداد بازدید: ۱۰۹۰
کد خبر: ۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 2020 19 April
تمدید ارسال پیامک‌ها تا ۷ اردیبهشت‌ماه/ ایرانسل نیاز به حضور فیزیکی نیست
به گزارش هورگان: در حالی که ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی یک هفته دیگر تمدید شده است و افراد بدون سیم کارت می‌توانند تا ۷ اردیبهشت‌ماه برای ارسال پیامک اقدام کنند اما هنوز هم در شهرستان نی‌ریز تجمع‌های بسیاری در مراکز خدمات ارتباطی دیده می‌شود.

در همین رابطه نوروزی نماینده ایرانسل در نی‌ریز اعلام کرد: مردم شهر نی‌ریز نیاز به حضور فیزیکی برای دریافت سیم کارت ندارند و می‌توانند نشانی خود را به شماره 09360020065 ارسال کنند.
نمایندگان ایرانسل به در خانه‌ها می‌آیند و با تکمیل فرم‌های مربوطه سیم کارت ایرانسل را به آنها تقدیم می‌کنند.

وی هزینه سیم کارت و پیک موتوری را ۱۰ هزار تومان  اعلام نمود و گفت: شایعاتی مبنی بر اینکه امکان ارسال کد ملی به شماره ۶۳۶۹ برای دریافت وام یک میلیونی وجود ندارد را تکذیب می‌کنم.
وی در ارتباط با افرادی که ساکن روستا هستند گفت: متأسفانه فعلاً برای آنها راهکاری نداریم و باید حضوری به دفتر ما مراجعه کنند.

همچنین حسین‌نژاد از دفتر پیشخوان تواضع در گفتگو با ما اعلام کرد حجم متقاضیان بسیار زیاد است و سیستم نیز از روز گذشته (شنبه ۳۰ فروردین‌ماه) قطع می‌باشد و تنها ما از آنها نام‌نویسی مقدماتی انجام می‌دهیم تا سیستم باز شود و بتوانیم ثبت‌نام آنها را نهایی کنیم.

در خبری وزیر ارتباطات در واکنش به صف‌های طولانی برای تهیه سیم‌کارت گفته بود:

آقای اپراتور‏مردم نباید برای تهیه سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند «متوقف» شود. از مردم آنلاین ثبت‌نام کنید و با پست سیم کارت را به منازل آنها برسانید.

‏خدمت‌رسانی خود به مردم «باید» با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها