تعداد بازدید: ۲۱۹۱
کد خبر: ۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ - 2020 15 April
دست یک نوجوان 16 ساله در شهرستان بختگان به وسیله میل گاردان تراکتور از ناحیه بالای بازو به طور کامل قطع شد.
عابد نعمتی، هورگان: به گفته مدیر اورژانس 115 نی‌ریز، ساعت 12 ظهر سه‌شنبه 26 فروردین به مرکز اورژانس 115 نی ریز خبر داده شد که دست یک نوجوان پسر 16 ساله به وسیله میل گاردان تراکتور، از ناحیه بالای بازو به طور کامل قطع شده است.

محمدحسین کچویی گفت: «این حادثه در یکی از باغهای اطراف آباده طشک نزدیک روستای ده‌زیر رخ داد و مصدوم بلافاصله توسط پایگاه اورژانس آباده طشک به سمت درمانگاه امام هادی این شهر انتقال داده شد.»

وی افزود: «ما زمان طلایی را رعایت و بلافاصله برای اعزام بالگرد هماهنگ کردیم. به طوری که بلافاصله پس از رسیدن آمبولانس به درمانگاه امام هادی، بالگرد هم به زمین نشست و نوجوان 16 ساله را به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داد.»

پدر این نوجوان در گفتگو با خبرنگار ما، از پیوند دست پسرش در بیمارستان خصوصی اردیبهشت شیراز خبر داد و ضمن التماس دعا از مردم، گفت: «متأسفانه بیمارستان شهید رجایی پسرم را نپذیرفت و پزشکان گفتند امیدی برای پیوند وجود ندارد. اما دکتر لیاقتی در بیمارستان خصوصی اردیبهشت این کار را انجام داد. وی از عمل جراحی انجام شده رضایت داشت؛ اما باید منتظر نتیجه نهایی ماند تا ببینیم دست پسرم به او برمی‌گردد یا نه.»

وی افزود: «پسرم مثل همیشه داشت در کار کشاورزی به من کمک می‌کرد.  اما در اثر یک اشتباه، از بین تراکتور کوچک سم‌پاشی رد شد و در یک لحظه میل گاردان تراکتور در حال کار، دستش را گرفت و قطع کرد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها