تعداد بازدید: ۱۳۲۴
کد خبر: ۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ - 2020 13 April
طی مراسمی اعتبارنامه فرهاد طهماسبی نماینده حوزه انتخابیه نی‌ریز، استهبان و بختگان به وی اعطاء شد.
به گزارش هورگان: در مراسمی که ۲۵ فروردین‌ماه در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد اعتبارنامه طهماسبی توسط فرماندار حوزه انتخابیه نی‌ریز، استهبان و بختگان به وی اعطاء گردید.

در این مراسم فرماندار بختگان، معاون فرماندار استهبان، بخشداران نی‌ریز و جمعی از مسئولان و مردم حوزه انتخابیه حضور داشتند.

در ابتدا فرماندار نی‌ریز به وضعیت مطلوب کرونادر نی‌ریز نسبت به دیگر شهرهای کشور و همچنین روند انتخابات در شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و از محاسن انتخابات اسفندماه 98 تعدد کاندیداها و برگزاری سالم و بدون اعتراض حتی یک کاندیدا عنوان نمود.

طهماسبی در این جلسه گفت: بر عهدی که با مردم حوزه انتخابیه بسته است پایبند بوده و به زودی برنامه‌های خود را به مردم و مسئولان ارائه خواهد کرد.

وی از اینکه این مراسم را برای او تدارک دیده‌اند تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: مطالبی با مسئولان اجرایی دارم که سعی می‌کنم در جلسات شورای اداری سه شهرستان نی‌ریز، استهبان و بختگان آنها را اعلام نمایم.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: با کسی که نسبت به مسائل و معضلات مردم کم توجه است و مماشات می‌کند، برخورد خواهد نمود.

در پایان این جلسه حمیدی به نمایندگی از هیئت اجرایی انتخابات تقدیر نامه‌ای به فرماندار نی‌ریز در رابطه با برگزاری انتخابات خوب و بدون نقص اعطاء کرد و توسط حمید یزدان‌پناه فرماندار نی‌ریز متن اعتبارنامه فرهاد طهماسبی قرائت و به وی اعطا گردید.

گزارش کامل این جلسه در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس به تاریخ یکشنبه 31 فروردین‌ماه چاپ خواهد شد؛ همچنین فیلم لحظه اعطاء اعتبارنامه نیز در پیج اینستاگرام نی‌ریزان فارس به نشانی زیر قرار داده شده است.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها