تعداد بازدید: ۲۲۱۰
کد خبر: ۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ - 2020 31 March
فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، تمهیدات پلیس در روز طبیعت را برای شهرستان های نی‌ریز و بختگان ارائه کرد.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:سرهنگ سید‌محمد یوسفی ابتدا روز ۱۲ فروردین، روز به ثمر نشستن خون شهیدان و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلی اراده ملت ایران را تبریک گفت و اظهار داشت: «با توجه به شیوع کرونا و جهت حفظ سلامت شهروندان محترم، در روز طبیعت حضور مردم در مناطق تفریحی مثل تفرجگاه‌ها، بوستانها، پارکها و... ممنوع است. 

راه‌های ارتباطی منتهی به تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی و پارک‌ها توسط مسئولان مسدود شده و این محورها کنترل خواهد شد.»

وی افزود: «نیروی انتظامی در کنار کادر پزشکی و درمانی، در راستای شکست ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و این فعالیتها بدون مشارکت و همکاری مردم و قطع زنجیره انتقال کرونا امکان پذیر نیست. بنابراین همه باید در این راستا همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.»

یوسفی گفت: «نیروی انتظامی در راستای اجرای قانون و تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی توجه باشند، برخورد قانونی می‌کند و ضمن اعمال مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه، خودرو افراد خاطی به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف خواهد شد.»

وی افزود: «به شهروندان عزیز شهرستانهای نی‌ریز و بختگان توصیه می‌کنم با ماندن در خانه، ضمن حفظ سلامت خود، سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کنند و به پلیس در اجرای این مأموریت یاری رسانند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها