تعداد بازدید: ۱۱۵۳
کد خبر: ۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 2020 15 March
گشت ویژه بازرسی و بازدید میدانی از بازارو اصناف نی ریز، داروخانه ها ،و بانکها به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز،گشت ویژه بازرسی و بازدید میدانی از بازارو اصناف نی ریز، داروخانه ها ،و بانکها به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا  صبح امروزبا حضورحمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز وهمراهی فرمانده نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، بسیج سپا ه نی ریز ،اداره صمت ، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف برگزار گردید.

 فرماندار درحاشیه این بازدید با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت : متاسفانه دراکثر کشورهای جهان شاهد شرایط خاصی هستیم .تمام کسب و کارها و تقریبا تمام امور زندگی مردم دنیا از جمله امور اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی مختل شده است وتحت تاثیر این بیماری فراگیر قرار گرفته است وجان انسانها و سلامت افراد را تحدید می کند. از این رو همه تلاش می کنیم با اقدامات و برنامه‌های کنترلی و نظارتی پیشگیرانه کمترین آسیب‌ها متوجه مردم عزیزکشورمان بشود. 

وی درخصوص نیازهای شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: در بحث جبران کمبود اقلام بهداشتی با پیگیری ورایزنی‌های صورت گرفته با استان گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شده است.

ایشان با تاکید بر نقش موثر مردم در حل مشکلات پیش رو از آنان درخواست کرد با جدیت تمام جهت کنترل بیماری کرونا با مسئولان همکاری نمایند وبه جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند .

فرماندار نی ریز در پایان با اشاره به این نکته که دید و بازدیدهای مرسوم عید و انجام صله رحم یک سنت بسیار خوب و پسندیده است که همه ساله در ایام نوروز انجام می شد اما ما تابع شرایط زمان ، تصمیم می گیریم و در نوروز امسال با همه علاقه ای که به خانواده ، بستگان خود و همشهریان عزیز داریم از تمام نی ریزی های ساکن دیگر شهرها ، شیراز ، اصفهان ، تهران ، یزد و قم و سایر نقاط ایران خواهش می کنم در راستای حفظ سلامت خود و همراهان و برای سلامت شهروندان نی ریز درایام نوروز به نی ریز سفر ننمایند .

یزدان پناه با اشاره به  تأکید بر آرامبخشی جامعه خاطرنشان کرد: هر اقدام وبرنامه ای که باعث تجمع افراد در کانون‌های جمعیتی شود، منتفی است.لذا از جوانان ونوجوانان خوب نیز خواهشمندیم درروز چهارشنبه پایانی سال منازل خود را ترک نکنند ودر کنار خانواده ها ی خود بمانند زیرا کلیه مکانها وتفرجگاه ها توسط نیروهای امنیتی وانتظامی تحت کنترل خواهد بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها