تعداد بازدید: ۱۴۵۷
کد خبر: ۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 2020 13 March
فرد منتشر کننده کلیپ تمسخر نحوه ضدعفونی کردن خدمه بیمارستان شهدای نی ریز در فضای مجازی دستگیر شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و‌درمان شهرستان نی ریز: فردی که با انتشار کلیپی از خدمه بیمارستان شهدای نی ریز اقدام به تمسخر نحوه ضدعفونی در بیمارستان و فرد مورد نظر کرده بود که منجر به بی اعتمادی در جامعه و ناراحتی پرسنل خدوم بیمارستان شده بود، دستگیر شد.

 رییس شبکه بهداشت و‌درمان با بیان اینکه فرد منتشرکننده کلیپ در فضای مجازی بعد از طرح شکایت از سوی بیمارستان شهدا مورد پیگرد قانونی قرار گرفته بود، عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری پلیس فتا و دادستان شهرستان نی ریز خیلی سریع این فرد شناسایی و‌ دستگیر شد.

دکتر «داور آل داود» افزود: ضدعفونی در بیمارستان مراحل مختلفی دارد که متاسفانه این فرد  بدون اینکه از ضدعفونی کف و دیوارها آگاهی داشته باشد با انتشار کلیپی از نحوه ضدعفونی دستگیره ها و سطوح اقدام به تمسخر کرده بود.

وی در ادامه به تلاش کادر خدماتی بیمارستان اشاره کرد و ضمن پاسداشت همت خدمه ها و تمامی پرسنل بیمارستان گفت: درست نیس در شرایط حساس کنونی بجای کمک و قدردانی از کارکنان حوزه بهداشت و درمان، به دنبال سوژه سازی در موارد مختلف باشیم. 

او همچنین با تشکر از دادستان و پلیس فتای شهرستان نی ریز، اظهار داشت: پرونده متهم به منظور پیگیری و تعیین حکم به مراجع قضایی تحویل داده شده است. 

دکتر آل داود توصیه کرد: با تمامی کسانی که در این شرایط حساس اقدام به انتشار شایعات بی اساس، کلیپ تمسخر و ایجاد ترس و دلهره در عموم جامعه بنمایند برابر قانون برخورد خواهد شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها