تعداد بازدید: ۱۴۱۳
کد خبر: ۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 2020 09 March
دستور فوری استاندار فارس :
ترمینال ها، فرودگاه ها و کلیه نقاط مواصلاتی به استان فارس و شهر شیراز کنترل می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس: با توجه به ضرورت تشدید کنترل های لازم در مبادی ورودی، پیرو مصوبات قبلی ستاد فرماندهی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، به دستور استاندار فارس،فرمانده انتظامی ،هلال احمر. سازمان‌راهداری، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها ، موظفند تا با استفاده از کارشناسان خبره و آموزش دیده ضمن استقرار در مبادی ورودی، ترمینال ها فرودگاهها و کلیه نقاط مواصلاتی استان فارس و شهر شیراز ،نسبت به کنترل ورود و خروج و غربالگری مسافرین از مبادی سایر استان ها به شهرهای استان فارس و شهر شیراز اقدام نمایند.

در همین راستا دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد کرونا از دستگاههای مجری خواست : کلیه اقدامات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا در دستور کار جدی قرار گرفته و از هموطنان عزیز نیز درخواست نمود ضمن همکاری با مجریان ستاد مقابله با ویروس کرونا در ریشه کنی این بیماری تسریع بخشند.



مستقر شدن دو اکیپ بازرسی در مسیر ورودی راههای مواصلاتی استان های کرمان و یزد به استان فارس 

به گزارش هورگان، حمید یزدان پناه فرماندار نی ریز اعلام کرد: پیرو ابلاغ دستور استاندار محترم مبنی بر کنترل مبادی ورودی استان فارس با همکاری جوانان هلال احمر وبسیج سپاه پاسداران شهرستان نی ریز  دو اکیپ بازرسی در مسیر ورودی راههای مواصلاتی استان های کرمان ویزد به استان فارس تحت نظارت شبکه بهداشت ودرمان مستقر شدند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها