تعداد بازدید: ۱۱۵۳
کد خبر: ۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 2020 18 January
عصر شعر" خاتم سلیمانی" یادمان بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی با حضور شعرای ملی در سالن اجتماعات شهید دستغیب حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز، عصر شعر" خاتم سلیمانی" یادمان بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی و با حضور شعرای ملی عصر روز سه شنبه 24 دیماه در سالن اجتماعات شهید دستغیب حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در این همایش بزرگ ادبی بیش از ۲۵۰ شاعر و نویسنده از ۳۳ انجمن ادبی کشور، حضور یافتند و ۵۰ شاعر، به سرایش اشعار خود را در وصف سردار سردار دلها پرداختند.

کاروان بیست و هفت نفره انجمن ادبی گلبانگ نی ریز نیز بنا به دعوت دبیرخانه این همایش در این گردهمایی حضور پیدا یافت و محمد جلال رنجبر به نمایندگی از این انجمن به نغمه سرایی پرداخت.

از 800 اثر ادبی رسیده به دبیرخانه این همایش، اشعار برگزیده آن در قالب کتابی با عنوان "خاتم سلیمانی" گردآوری شده است که  در این مراسم توسط حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب و مدیران فرهنگی فارس رونمایی شد.

گفتنی است همایش" خاتم سلیمانی"با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی فارس، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان فارس، رادیو فرهنگ، شهرداری شیراز، صدا و سیما  برگزار گردید که  بطور زنده از رادیو سراسری فرهنگ و رادیو فارس پخش شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها