تعداد بازدید: ۱۱۸۴
کد خبر: ۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ - 2020 10 January
در سه ماه پاییز سال جاری ٥٤٣٢٣ مراجعه توسط بیماران به بیمارستان شهدای نی‌ریز انجام گرفته و خدمات درمانی و پزشکی دریافت کرده‌اند.
هورگان: به گفته مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی‌ریز، در سه ماه مهر، آبان و آذر امسال فقط ٦٧٤ مراجعه به اورژانس بیمارستان شهدا صورت گرفته و بیماران خدمات اورژانسی دریافت کرده‌اند.

 رضا کامرانی با توضیح بیشتر افزود: در این سه ماه علاوه بر مراجعه به اورژانس بیمارستان شهدای نی‌ریز، ٢٣٤٩٨ نفر از شهروندان نیز به پزشکان مستقر در اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده و خدمات درمانی گرفتند.

در پاییز امسال ١٨٦٠ بیمار نیز در بخش‌های مختلف بیمارستان شهدا بستری شدند.

آزمایشگاه و پاتولوژی این بیمارستان هم در این زمان ٧١٢٨ مورد پذیرش داشتند.

مدیر داخلی بزرگترین خدمات دهنده درمانی شهرستان با ارائه بیشتری از آمار گفت: بخش رادیولوژی یا تصویربرداری بیمارستان شهدای نی‌ریز در ٩٠ روز پاییز ٥١٢٣ مراجعه بابت خدمات رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی و ماموگرافی داشته‌ است.

٨٨٤ بیمار هم در اتاق عمل این بیمارستان تحت عمل‌های اورژانسی و غیر اورژانسی قرار گرفتند. این تعداد عمل‌های جراحی در اتاق عمل بیمارستان شهدا به غیر از عمل‌های جراحی سرپایی در این بیمارستان می‌باشد. 

 بیماران دیالیزی و تالاسمی‌نیز به ترتیب ٥٢٢ و ٦٥ مورد خدمات پزشکی دریافت کردند. 

 رضا کامرانی در باره خدمات حدود ٣٠ پزشک متخصص در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا گفت: در این بازه زمانی ٨٦٦٤ بیمار توسط این متخصصان در کلینیک تخصصی ویزیت شده و خدمات دریافت کردند. 

در مجموع بیماران طی این سه ماه ٥٤٣٢٣ مورد به بیمارستان شهدای نی‌ریز مراجعه و خدمات درمانی مورد نیاز را دریافت کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها