تعداد بازدید: ۱۲۰۸
کد خبر: ۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 2019 07 December
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با اشاره به این که دانشجو باید استکبارستیز باشد، از جوانان کشور خواست تا کار کنند و ایران را بسازند.
مهدی منفرد، نی‌ریزان فارس:
آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه 15 آذر، با اشاره به شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو گفت: «دانشجویان باید ظلم ستیز و استکبار ستیز باشند. جوانان ما باید کار کنند و ایران را بسازند.»

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر، تمامی دعواها و مشکلاتی را که بین مردم هست، به خاطر کمرنگ شدن اخلاق و فضائل اخلاقی در جامعه دانست.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: «یکی از اوصاف اهل بهشت انفاق است. با توجه به مشکلات جامعه و فشارهای اقتصادی  و تحریمهای ظالمانه که ملت ما را به ستوه آورده، همه ما چه دارا و چه ندار باید در حد توان به دیگران کمک کنیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «ما در برابر دشمنان اسلام باید اقتصاد مقاومتی را تقویت کنیم و به جای نفت، به نیروی خودمان متکی باشیم. جوانان ما باید هشیار، بیدار و روشن باشند تا دشمن نتواند جوانان ما را تسخیر کند.»

ایشان با اشاره به اتفاقات عراق خاطرنشان کرد: «دشمن قصد تجزیه عراق را داشت؛ اما با درایت مراجع تقلید و حضور مردم به مقاصد خود نمی‌رسد.»

آیت‌ا... فقیه ادامه داد: «این آشوبهای گذشته نقشه دشمن بود. باید بیدار باشیم تا انقلاب در این کشور محفوظ باشد.»

بعد از خطبه‌های نماز جمعه، رئیس دانشگاه آزاد نی‌ریز با اشاره به بیستم آذر ماه سالروز تأسیس این دانشگاه، به تاریخچه راه‌اندازی دانشگاه آزاد در نی‌ریز و پیشرفتهای علمی کشور و عملکرد دانشگاه آزاد اشاره کرد.

همچنین یکی از اعضای بسیج دانشجویی، به مناسبت روز داشجو بیانیه‌ای در این زمینه قرائت کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها