تعداد بازدید: ۱۳۱۷
کد خبر: ۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 2019 02 November
ساختمان اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان بختگان در شهر آباده‌طشک تا کنون بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید می‌رود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.
حسین قانع، هورگان: به گفته رئیس اداره ثبت‌اسناد و املاک شهر آباده‌طشک، پروژه احداث ساختمان جدید این اداره در ششم اسفندماه سال 1397 خورشیدی با حضور دکتر مهدی اقبال مدیر کل پیشین ثبت‌اسناد و املاک استان فارس و معاونانش در شهر آباده‌طشک کلنگ‌زنی شد. 

محی‌الدین صادقی گفت: اکنون روند احداث این ساختمان بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اسکلت آن به اتمام رسیده است. تأسیسات و نازک‌کاری‌های داخلی ساختمان آغاز شده و نمای بیرونی ساختمان هم در حال انجام می‌باشد. همچنین دیوارچینی محوطه هم در حال انجام  و رو به پایان است.

این ساختمان به مساحت حدود 650 متر مربع و در 2 طبقه در حال ساخت است. 

عملیات ساختمان این اداره با اعتبار نقدی یک میلیارد و 800 میلیون تومان از اردیبهشت سال جاری آغازشده و اعتبار آن در صورت لزوم افزایش خواهد یافت. 

این پروژه در زمینی به مساحت 2400 مترمربع و میدان محمد رسول‌ا... و بولوار شهدای دانشجو در کنار اداره محیط‌زیست و دانشگاه پیام‌نور شهرستان بختگان در حال ساخت است. 

ثبت اسناد و املاک بختگان از سال ١٣٨٤ در شهر آباده‌طشک راه‌اندازی شده و محی‌الدین صادقی از اهالی بومی این شهرستان از 5 سال قبل ریاست این اداره را بر عهده دارد.

وی پیش بینی کرد با توجه به روند مثبت و پیشرفت فیزیکی پروژه، ساختمان جدید در دهه فجر به پایان برسد و افتتاح شود.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها