تعداد بازدید: ۱۷۰۷
کد خبر: ۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ - 2019 06 October
سامانه جامع روابط کار به منظور مدیریت و نظارت بیشتر بر اجرای قانون کار و تنظیم روابط کار کشور، به ادرس prkar.mcls.gov.ir راه اندازی شد.

حسین نیرومند، هورگان: وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی به منظور مدیریت و نظارت بیشتر بر اجرای قانون کار و تنظیم روابط کار کشور از طریق الکترونیکی نمودن فرآیند و گردش کار فرآیندهای حوزه روابط کار و پیمایش تمامی شاخص های بازار کار در محدوده مشمولین قانون کار اقدام به تهیه سامانه جامع روابط کار  به ادرس prkar.mcls.gov.ir نموده تا ضمن ایجاد تحولی شگرف در نحوه ارائه خدمات ،گام بلندی در افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع بردارد.

خدمات این سامانه شامل طرح شکایات در مراجع حل اختلاف ، ثبت دادخواست اولیه ، ثبت دادخواست تجدیدنظر خواهی ، اخذ تسهیلات ،  خدمات اشتغال و معافیت های بیمه ای از جمله مشوق های بیمه ای و طرح کارورزی ، بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری ، در خواست طرح موضوع در کمیته بررسی کننده مشاغل سخت و زیان آور، خدمات رفاهی ، بازرسی حوادث ، تٱئیدیه قراردادهای کار ، ثبت و تشکیل تعاونی ها می باشد.

در این راستا کلیه کارگران و کارفرمایان با در دست داشتن مدارک هویتی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند بدیهی است ارائه هر گونه خدمات منوط به ثبت نام در سامانه مذکور و ارائه کد رهگیری می باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها