تعداد بازدید: ۱۹۹۹
کد خبر: ۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ - 2019 28 September
مدیرعامل بنیاد برکت: دو هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور تا پایان امسال در روستاها و مناطق کمتر برخوردار شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان، آباده، بوانات، خرم‌بید، کازرون، شیراز و نورآباد ممسنی اجرا می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت در سفر به فارس در سخنانی اظهار داشت: دو هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور تا پایان امسال در روستاها و مناطق کمتر برخوردار شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان، آباده، بوانات، خرم‌بید، کازرون، شیراز و نورآباد ممسنی اجرا می‌شود.

به گزارش هورگان به نقل از ایرنا،‌جعفری ادامه داد: چهار هزار و ۸۰۰ شغل حاصل از عملیاتی شدن ۲ هزار طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در قالب طرح‌های اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغال برکت) و «آسمان» (آیین‌نامه‌ سرمایه‌گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی) تا پایان امسال ایجاد خواهد شد. وی افزود:‌ در این راستا،  ۵۰  گروه توسعه محلی در طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور «آسمان» ایجاد و سازمان‌دهی شده‌اند.

مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) این مشاغل را با توجه به ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای در رسته‌هایی هم‌چون دام‌پروری، پرورش طیور و به‌خصوص بوقلمون و مشاغل خدماتی اعلام کرد و از افزایش تعداد مجریان و تسهیل‌گران اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان فارس از چهار به ۱۸ نفر خبر داد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها