تعداد بازدید: ۱۶۷۹
کد خبر: ۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱ - 2019 10 September
مراسم عصر عاشورای حسینی + تصاویر
امام جمعه نی‌ریز در مراسم عصر عاشورای حسینی، بر لزوم بهره‌مندی شهرستان نی‌ریز از معادن بهرام گور تأکید کرد و گفت: «همه شهرستان دست به دست هم بدهند و متحد باشند تا ذلت نکشند.»
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه که در جمع عزاداران حسینی سخنرانی می‌کرد، بر لزوم وحدت شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: «من امروز راجع به پهنه‌های بهرام‌گور از نماینده مجلس سؤال کردم و ایشان گفتند یکشنبه آخر شهریورماه با وزیر کشور و کمیسیون صنعت و معدن مجلس جلسه دارند تا ببینند چه کرده‌اند. اگر اشتباه و خلاف کرده‌اند، اگر وزیر سابق اشتباه کرده و پهنه‌ها را به شرکت فرزانگان، ایمیدرو و گل‌گهر داده، باید حرفشان را پس بگیرند. مگر این شهرستان سهم ندارد؟ باید به هر کسی که پولدار است بدهند؟ مردم مستضعف کجا باید بروند؟ افراد ضعیف و ناتوان کجا باید بروند؟ باید جوابگو باشند و با مردم شفاف صحبت کنند. فکر می‌کنید ایمیدرو عاشق ما است که برای راه خرامه ۴۰ درصد هزینه می‌کند؟ خیر؛ می‌خواهد آهن را بردارد و برود. فرزانگان فارس چه کاره است؟ باید با زد و بند برای خودشان برنامه‌ریزی کنند؟ ان‌شاء‌ا... نتیجه معلوم می‌شود. ما هم آن موقع تهران در جلسه خبرگان هستیم و هر خبری بود، به شما مردم اعلام خواهم کرد. توجه و دقت کنید با هم باشید تا ذلت نکشید. چند نفر دلال نشوند و بقیه را ذلیل کنند.»

ایشان اضافه کرد: «باید این اتحاد، همدلی و همبستگی همیشه بین شما حاکم باشد. همه محلات و همه شهرستان دست به دست هم بدهند و یکی باشند. از الان تقاضا می‌کنم همه بزرگان شهر و نخبگان جلسه‌ای داشته باشید، کنار هم بنشینید و با هم بحث و گفتگو کنید و آنچه برای شهرستان مفید است انجام دهید. از هم جدا نباشید و تفرقه نداشته باشید. ما به خاطر تفرقه عقب افتاده‌ایم؛ اما الان که با هم هستید ادامه دهید و همراه هم باشید، دوست هم باشید و کاری کنید که نسل جوان شما گرفتار نباشد.»

عضو خبرگان رهبری با بیان این که حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد، گفت: «دولت و مجلس اسلامی، قوه قضاییه اسلامی باید در صدد این باشند که قرآن و عدالت اسلامی در این کشور پیاده شود. تبعیض و تفاوت بیجا نباشد و همه مردم در برابر قانون یکسان باشند. هر زمان که بزرگان کشور خودشان را در ردیف رعیت دانستند و در برابر مردم یکسان بودند، کشور درست می شود.  اسلام یعنی عدالت و مساوات؛ تا زمانی که در کشور ربا و رشوه و پول و پارتی باشد، به اسلام عمل نکرده‌ایم.»










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها