تعداد بازدید: ۳۰۷۲
کد خبر: ۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 2019 06 September
رئیس هیئت فوتبال استان با حضور در نی ریز با اعضای هیئت فوتبال دیدار و گفتگو کرد.
ظهر پنجشنبه 14 شهریور غلامعلی هنرپیشه به اتفاق هیئت همراه با حضور در اداره ورزش و جوانان در جمع مسئولان فوتبال شهرستان و رئیس اداره ورزش مشکلات فوتبال نی ریز را مورد بحث و بررسی قرار داد.

حسن شفیعی و هادی دهقان رئیس و دبیر هیئت فوتبال نی ریز گزارشی از عملکرد چهارماهه هیئت فوتبال را به هنرپیشه ارائه دادند و خواستار رفع مشکلات موجود و تهیه تجهیزات سخت افزاری برای فوتبال نی ریز شدند.

در همین باره غلامعلی هنرپیشه گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور قادر به کمک هایی در سطح کلان به هیئت های فوتبال شهرستان ها نیستیم، اما می توان با توجه به عملکرد هر هیئت، میزان کمک های خود را به آنها ارائه دهیم.

هنرپیشه پس از بازدید از زمین چمن مصنوعی تازه تأسیس ورزشگاه شهدا و امکانات آن، میزان کیفیت آن را مطلوب ارزیابی کرد و با توجه به برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در تمامی رده های سنی، هیئت فوتبال نی ریز را جزو با نظم ترین و فعال ترین هیئت های استان برشمرد.

رئیس هیئت فوتبال استان از متولیان فوتبال نی ریز خواست تا برای مرتفع ساختن مشکلات اقتصادی بر سر راه فوتبال شهرستان به دنبال منابع و اسپانسرهای مالی باشند و از شهرام مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان نی ریز خواستار توجه ویژه به هیئت فوتبال و تهیه امکانات سخت افزاری شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها