تعداد بازدید: ۱۷۵۸
کد خبر: ۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹ - 2019 18 August
گفتگوی اختصاصی با حمید عسکری:
حمید عسکری از معدود خوانندگان پاپ ایران به شمار می‌رود که توانست در دی ماه ۱۳۹۷ کنسرتی را در نی‌ریز برگزار کند.
محمد جلالی گروه هنر: این خواننده پاپ کشورمان با استاندارد خواندن برگزاری کنسرت نی‌ریز گفت: خوشبختانه کنسرت با نظم به تمام معنا و بدون مشکل حاشیه‌ای برگزار شد. وقتی مردم اینقدر به کنسرت علاقه داشته و دوست دارند تا کنسرت‌ها در نی‌ریز برگزار شود باید کاری کرد تا راه برای اجراهای بعدی باز شود.


وی در ارتباط با کمبودهای این کنسرت گفت: این مشکلی را که مطرح می‌کنم مربوط به شهر شما به تنهایی نیست و در واقع در کل ایران این مسئله مشهود می‌باشد و آن هم نبود یک سالن مناسب است.


به عنوان نمونه سالنی که در نی‌ریز برای اجرا استفاده شد یک سالن ورزشی است و شرایط آکوستیک را ندارد و نمی‌توان کنسرت مطلوب را در آن برگزار کرد و قطعاً اجرا به صورت صددرصد نخواهد بود. من امیدوارم حداقل در هر شهر یک سالن خوب ساخته شود.


از وی در ارتباط با شناختش از شهر نی‌ریز پرسیدیم و او گفت: من دوست نی‌ریزی داشته‌ام و اطلاع دارم که انجیرستان‌های خوبی در این شهر وجود دارد اما اطلاعاتم در همین حد است.


عسکری در ارتباط با تزریق شادی به جامعه و دوری خانواده‌ها از مسائل و ناهنجاری‌ها پرسیدیم و او گفت: خوشبختانه مسئولان متوجه این موضوع شده‌اند و تعداد کنسرت‌هایی که در ایران برگزار می‌شود نشان دهنده آن است که دیگر مثل گذشته نمی‌توان نقدی بر آن وارد دانست و خوشبختانه مسئولان حمایت‌های خیلی خوبی از کنسرت‌ها می‌کنند و فقط نیاز است تا با همین فرمان ادامه دهند.


عسکری در ارتباط با لغو کنسرت‌هایی که گهگاه در شهرها رخ می‌دهد گفت: دیگر به اینگونه نیست و حداقل به گوش من نرسیده است.


از این خواننده پاپ در رابطه با پلی‌بک پرسیدیم؛ مسئله‌ای که بعضی از خوانندگان به آن رو آورده و از اجرای زنده خودداری می‌کنند و به گونه‌ای با اجرا و لب‌خوانی مردم را فریب می‌دهند؛ او در این ارتباط گفت: به نظر من این مسئله حلال نیست؛ اینکه یک خواننده بر روی استیج پلی بک کند کار صحیح و شایسته‌ای نیست و اصولاً در پلی بک‌ها بلیت فروشی نمی‌شود اما اینکه در یک اجرا خواننده اقدام به پلی بک نماید و بابت آن از مردم بلیت و هزینه بگیرد حلال نیست و باید پیگیری شود و خواننده خاطی با جرائمی روبرو گردد؛ به نظر من این یک نوع دزدی از جیب مردم است.


عسکری از آلبوم جدیدش پرده برداری کرد و گفت: مجوزهای اولیه و مجوز ترانه آن آمده است و اسم آن «کما ٤ » است.


در ارتباط با کیفیت و مقایسه خوانندگان ایرانی و خارج از ایران پرسیدیم و او گفت: برخی از خوانندگان داخلی و برخی از خوانندگان خارج از کشور اجرا و صداهای خوبی دارند.


از عسکری در ارتباط با کیفیت کنسرت‌های خارج از کشور و داخل ایران با توجه به اینکه چند کنسرت را در آمریکا برگزار کرده است پرسیدیم و او گفت: همه کنسرت‌ها خوب بوده اما چون مردم در آنجا[خارج از کشور] بیشتر به کنسرت رفته‌اند اصولاً کنسرت‌های خارج از کشور از کیفیت بیشتری دارد و حرفه‌ای تر است.


این گفتگو در حاشیه کنسرت با  هماهنگی شهرداری نی‌ریز انجام شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها